Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Du får poste noe provoserende da, så skal du se folk våkner til liv hmmmmm... tja:) der gav du jo meg en ide... kanjo kansje trolle litt;) hehehe... 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Jeg er syk. *syns synd på seg selv* *trøste* kjipe greier:( 0 Siter
Lucretia Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 trist å savne kjæresten da.. men gave å greier:) hva får han da? *nyskjerrig* Hehe. vel. er en litt lang historie: Han ville male soverommet lilla.. jeg sa greit (vi snakker om at jeg skal flytte inn etterhvert så jeg har litt å si jeg også hehe). Så etterhvert fant han ut at han ville ha en hvit alien blant det hvite. Da sa jeg nei! Og fikk beskjed om at da måtte jeg finne noe annet med alien på til ham og hadde en uke på meg! Hehe. Så har kjøpt en lommelykt-nøkkelring med hvitt lys og øyne som lyser blått (alien-hode-form). Og noen sånne nøkkel"bånd" til å ha rundt halsen med aliens på. Og et par smykker hehe med aliens. Kjøpte alt jeg fant med alien (det var ikke lett å finne, skal jeg love deg). Har også kjøpt en liten djevel-badeand-nøkkelring fordi han elsker gakker og samler på badeender. Har i dag tenkt å kjøpe Alice Cooper strømper (fordi han er alice fan) og en gummi-trutmunn eller no og putte alt oppi en liten eske Men det som driver meg er jo at jeg tror han har glemt det hele. Eller at han tror at JEG har glemt det (for vi snakket om det på sms på fredag da jeg satt på nachspiel og han satt halvfull hjemme og nerdet på dataen, og det har ikke blitt nevnt siden). 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 I dag skinner sola og det er glovarmt. Så jeg går litt immelom tunet og sola, og inn i skyggen og doler litt. Egentlig burde jeg ryddet huset, siden jeg har hørt ett rykte om at det kommer besøk, men det er vel ikke lov og gjøre husarbeid i så fint vær vel?!! Nei erru gæærn? Er det sol, så kan man jo sitte ute;) da trenger man ikke rydde:D 0 Siter
Lucretia Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hehe. vel. er en litt lang historie: Han ville male soverommet lilla.. jeg sa greit (vi snakker om at jeg skal flytte inn etterhvert så jeg har litt å si jeg også hehe). Så etterhvert fant han ut at han ville ha en hvit alien blant det hvite. Da sa jeg nei! Og fikk beskjed om at da måtte jeg finne noe annet med alien på til ham og hadde en uke på meg! Hehe. Så har kjøpt en lommelykt-nøkkelring med hvitt lys og øyne som lyser blått (alien-hode-form). Og noen sånne nøkkel"bånd" til å ha rundt halsen med aliens på. Og et par smykker hehe med aliens. Kjøpte alt jeg fant med alien (det var ikke lett å finne, skal jeg love deg). Har også kjøpt en liten djevel-badeand-nøkkelring fordi han elsker gakker og samler på badeender. Har i dag tenkt å kjøpe Alice Cooper strømper (fordi han er alice fan) og en gummi-trutmunn eller no og putte alt oppi en liten eske Men det som driver meg er jo at jeg tror han har glemt det hele. Eller at han tror at JEG har glemt det (for vi snakket om det på sms på fredag da jeg satt på nachspiel og han satt halvfull hjemme og nerdet på dataen, og det har ikke blitt nevnt siden). oj. en hvit alien blant det lilla mente jeg hehe. altså på soverommet. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er syk. *syns synd på seg selv* http://www.akropolisblomster.dk/images/Kort14.jpg ) 0 Siter
Yia Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jepp, ferie hadde vært deilig, men blir ikke ferie på meg før juul:( *sukk* Jeg har store planer om å snike meg til litt ferie i september. Kanskje du har noen gode ferietips til meg? Jeg synes veldig synd på deg som må jobbe så lenge, men tenk hvor deilig det blir i jula når du først får fri?! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Nei erru gæærn? Er det sol, så kan man jo sitte ute;) da trenger man ikke rydde:D He he bra at du bekrefter at jeg abselutt ikke kan rydde idag, enten jeg vil eller ikke! 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Hehe. vel. er en litt lang historie: Han ville male soverommet lilla.. jeg sa greit (vi snakker om at jeg skal flytte inn etterhvert så jeg har litt å si jeg også hehe). Så etterhvert fant han ut at han ville ha en hvit alien blant det hvite. Da sa jeg nei! Og fikk beskjed om at da måtte jeg finne noe annet med alien på til ham og hadde en uke på meg! Hehe. Så har kjøpt en lommelykt-nøkkelring med hvitt lys og øyne som lyser blått (alien-hode-form). Og noen sånne nøkkel"bånd" til å ha rundt halsen med aliens på. Og et par smykker hehe med aliens. Kjøpte alt jeg fant med alien (det var ikke lett å finne, skal jeg love deg). Har også kjøpt en liten djevel-badeand-nøkkelring fordi han elsker gakker og samler på badeender. Har i dag tenkt å kjøpe Alice Cooper strømper (fordi han er alice fan) og en gummi-trutmunn eller no og putte alt oppi en liten eske Men det som driver meg er jo at jeg tror han har glemt det hele. Eller at han tror at JEG har glemt det (for vi snakket om det på sms på fredag da jeg satt på nachspiel og han satt halvfull hjemme og nerdet på dataen, og det har ikke blitt nevnt siden). Hehehehe... må si du har litt av en egenskap til å finne gaver da:P hadde aldri komt på noe sånt:) han blir vel bra overrasket når han får alt dette:) hehe... uansett, alien på soverommet? jaja, han er jo mann da;) *hihi* 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 oj. en hvit alien blant det lilla mente jeg hehe. altså på soverommet. hehehe... jeg trodde du mente alien bord eller no*hihi* men uansett, alien på soverommet, man får vel ikke sove eller gjort noe annet;) om man har en alien som stirrer på enn:P 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hehe. vel. er en litt lang historie: Han ville male soverommet lilla.. jeg sa greit (vi snakker om at jeg skal flytte inn etterhvert så jeg har litt å si jeg også hehe). Så etterhvert fant han ut at han ville ha en hvit alien blant det hvite. Da sa jeg nei! Og fikk beskjed om at da måtte jeg finne noe annet med alien på til ham og hadde en uke på meg! Hehe. Så har kjøpt en lommelykt-nøkkelring med hvitt lys og øyne som lyser blått (alien-hode-form). Og noen sånne nøkkel"bånd" til å ha rundt halsen med aliens på. Og et par smykker hehe med aliens. Kjøpte alt jeg fant med alien (det var ikke lett å finne, skal jeg love deg). Har også kjøpt en liten djevel-badeand-nøkkelring fordi han elsker gakker og samler på badeender. Har i dag tenkt å kjøpe Alice Cooper strømper (fordi han er alice fan) og en gummi-trutmunn eller no og putte alt oppi en liten eske Men det som driver meg er jo at jeg tror han har glemt det hele. Eller at han tror at JEG har glemt det (for vi snakket om det på sms på fredag da jeg satt på nachspiel og han satt halvfull hjemme og nerdet på dataen, og det har ikke blitt nevnt siden). Lilla soverom med aliens?! *Hostekule* ) 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Jeg har store planer om å snike meg til litt ferie i september. Kanskje du har noen gode ferietips til meg? Jeg synes veldig synd på deg som må jobbe så lenge, men tenk hvor deilig det blir i jula når du først får fri?! Vel igrunnen så er jeg vel på en slags jobb ferie:P jobber på callsenter i Irland:) og den norske linja gløder ikke akkurat, men jeg sitter nå her og tar i mot telefoner:) og surfer på nettet:) Joda, ferietips ja:) om du liker storby ferier så er Dublin ABSOLUTT noe å anbefale:) dessuten er det ikke dyrt å reise hit heller:) og byen gløder av liv, og forkjellige nasjonaliteter, dessuten tar det ikke mere enn 10 timer å kjøre gjennom hele Irland, så turen til the country side er ikke lang, og her finnest masse koselige B&B som både er billige og koselige:) Absolutt vært et besøk:) Joda, blir deili med ferie i jula:) men som jeg sa, jeg føler jeg allerede er på ferie siden Irland fortsatt er ganske nytt for meg:) 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 He he bra at du bekrefter at jeg abselutt ikke kan rydde idag, enten jeg vil eller ikke! hehehehe;) 0 Siter
EllaJo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Så har du vært på Moldejazzen da eller et annet sted? Såg nemlig at Sting skulle opptre på Moldejazzen... Og her sitter jeg:( meg og ville:) Jepp, har vært på Moldejazz (kjekt når en bor her vet du....) 0 Siter
Yia Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Vel igrunnen så er jeg vel på en slags jobb ferie:P jobber på callsenter i Irland:) og den norske linja gløder ikke akkurat, men jeg sitter nå her og tar i mot telefoner:) og surfer på nettet:) Joda, ferietips ja:) om du liker storby ferier så er Dublin ABSOLUTT noe å anbefale:) dessuten er det ikke dyrt å reise hit heller:) og byen gløder av liv, og forkjellige nasjonaliteter, dessuten tar det ikke mere enn 10 timer å kjøre gjennom hele Irland, så turen til the country side er ikke lang, og her finnest masse koselige B&B som både er billige og koselige:) Absolutt vært et besøk:) Joda, blir deili med ferie i jula:) men som jeg sa, jeg føler jeg allerede er på ferie siden Irland fortsatt er ganske nytt for meg:) Det er egentlig ikke et dårlig tips! Jeg stortrivdes i Scotland når jeg bodde der, så Dublin/Irland må jo være bra! Spørs om jeg får med meg kjæresten på Irlandstur da, han får angst av regn! Misunner deg nesten den jobben der, da, hørtes gøy ut... Eller kanskje ikke callsenter-greia, men å jobbe utenlands. Ok arbeidstider og slikt eller? 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Jepp, har vært på Moldejazz (kjekt når en bor her vet du....) Ååå så heldig, har vært på moldejazzen mange ganger, digger atmosfæren der:) og alle budene, musikken osv:) 0 Siter
frosken Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er syk. *syns synd på seg selv* Staaaakar deg! Tror du trenger mye saftis for å komme deg:-) 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Det er egentlig ikke et dårlig tips! Jeg stortrivdes i Scotland når jeg bodde der, så Dublin/Irland må jo være bra! Spørs om jeg får med meg kjæresten på Irlandstur da, han får angst av regn! Misunner deg nesten den jobben der, da, hørtes gøy ut... Eller kanskje ikke callsenter-greia, men å jobbe utenlands. Ok arbeidstider og slikt eller? Akkurat nå så er det strålendes sol:) så Irlenderene er kjempe overrasket over været:) krysser fingrene for at det varer leeenge:) Så bare si at her forekommer sol avogtil her også Ja er en fin jobb egentlig, sitter jo igrunnen bare å surfer og får penger for det, men det blir kjedelig i lengden:) men har satt opp pc der man kan se film, og den norske linja er den linja som er minst aktivitet på Jobben skaffa jeg kjempeenkelt over internett:) og etter en uke så starta jeg opptreninga, og er nå fullt ut support agent:P hehehe... Ikke helt hva jeg tenkte med den utdanninga jeg har, men det er positivt å ha noen år i utlandet:) Jobber fra halv ni til fem hver dag, og har fri i helgene og inntekten ligger rett under 190000 i året... så det er ikke den beste betalinga, men heller ikke den værste:) 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Driver og vasker huset Flink du er:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.