Gå til innhold

Her var det liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå så heldig, har vært på moldejazzen mange ganger, digger atmosfæren der:) og alle budene, musikken osv:)

Faktisk den eneste uka i året det er liv i byen :-) hehe... Det er kjempekjekt. Treffer gamle kjente, "alle" er jo hjemme denne uka. En helt spesiell atmosfære ja

Videoannonse
Annonse
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

23

• cathlin

7

• Yia

4

• EllaJo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehehehe... må si du har litt av en egenskap til å finne gaver da:P hadde aldri komt på noe sånt:) han blir vel bra overrasket når han får alt dette:)

hehe... uansett, alien på soverommet? jaja, han er jo mann da;) *hihi*

ja, en meget sær mann :P Men det er derfor jeg liker ham :)

Skrevet

Faktisk den eneste uka i året det er liv i byen :-) hehe... Det er kjempekjekt. Treffer gamle kjente, "alle" er jo hjemme denne uka. En helt spesiell atmosfære ja

Får håpe dere har vært heldig med været da:) ingenting er som moldejazz og en kald utpils i fineværet:)

Skrevet

Får håpe dere har vært heldig med været da:) ingenting er som moldejazz og en kald utpils i fineværet:)

Været er helt nydelig i dag :) Var regn og kaldt mandag, men nå utover i uka har det bare blitt bedre og bedre :-) Ikke alt for varmt heller, akkurat passe faktisk :)

Skrevet

Staaaakar deg! Tror du trenger mye saftis for å komme deg:-)

Ja, synd på meg! ;)

*syns saftis var en god ide*

Skrevet

*trøste* kjipe greier:(

Jeg er snart frisk:-) Hvordan går det med deg?

Gjest Shira12
Skrevet

Ååå, så koselig!

Jeg er jo bare forkjøla, da, men likevel:-)

Forkjøla er ille nok det!

Jeg var det sist uke, da vi var i Danmark på ferie, fikk øreverk også, ikke noe særlig, menmen, ferien var fin allikevel :o)

Skrevet

Forkjøla er ille nok det!

Jeg var det sist uke, da vi var i Danmark på ferie, fikk øreverk også, ikke noe særlig, menmen, ferien var fin allikevel :o)

Ånei, så kjipt! Typisk å bli syk på ferie:-)

Skrevet

Akkurat nå så er det strålendes sol:) så Irlenderene er kjempe overrasket over været:) krysser fingrene for at det varer leeenge:) Så bare si at her forekommer sol avogtil her også;)

Ja er en fin jobb egentlig, sitter jo igrunnen bare å surfer og får penger for det, men det blir kjedelig i lengden:) men har satt opp pc der man kan se film, og den norske linja er den linja som er minst aktivitet på:)

Jobben skaffa jeg kjempeenkelt over internett:) og etter en uke så starta jeg opptreninga, og er nå fullt ut support agent:P hehehe... Ikke helt hva jeg tenkte med den utdanninga jeg har, men det er positivt å ha noen år i utlandet:) Jobber fra halv ni til fem hver dag, og har fri i helgene og inntekten ligger rett under 190000 i året... så det er ikke den beste betalinga, men heller ikke den værste:)

Han ser nok på det som et tungtveiende argument at noen på dol sier at sol forekommer, hehe! Jeg bruker det av og til, og han er litt lei!

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Ånei, så kjipt! Typisk å bli syk på ferie:-)

Det er iallefall typisk meg, når jeg var liten så hadde jeg også en tendens til og alltid bli syk i ferien.

Skrevet

Han ser nok på det som et tungtveiende argument at noen på dol sier at sol forekommer, hehe! Jeg bruker det av og til, og han er litt lei!

:-)

hehehe... men det er jo faktisk sant da:P

Skrevet

Jeg er snart frisk:-) Hvordan går det med deg?

:) Bra å høre:) og her går det bare fint;)

Skrevet

He, he. Vi har vært ute i finværet og hatt picknick på stranda!!! Nyydelig.

Skrevet

He, he. Vi har vært ute i finværet og hatt picknick på stranda!!! Nyydelig.

Ååå må si jeg ble misunnelig nå:) hehe... men bra at du har kosa deg;) ingenting som er bedre enn det!

Skrevet

Jeg har vært på stranda og forandre fargen fra hvit til lyselyselysebrun i dag. :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Været er fint ja! Og så varmt!

I dag har jeg vært på jobb, etter det, ja.. hva har jeg gjort? Vet ikke helt. Handla litt, spist litt, lekt litt i sandkassa med snuppa.

Nå driver jeg og skal liksom legge snuppa, men hun vil ikke akkurat sove, men trøtt er hun. Sikkert varmen.

Skrevet

Ååå må si jeg ble misunnelig nå:) hehe... men bra at du har kosa deg;) ingenting som er bedre enn det!

Ja, det var skjønt. Selv om jeg nå ser ut som en hummer i ansiktet - bare avbrutt av noen hvite striper etter solbrillene...

Skrevet

Det er iallefall typisk meg, når jeg var liten så hadde jeg også en tendens til og alltid bli syk i ferien.

Samme som en jeg kjenner, ble syk hver ferie. En gang ble han faktisk alvorlig syk på ferietur, måtte på sykehus. Men det gikk bra.

Nå har jeg forresten laget geminis ostekake:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Samme som en jeg kjenner, ble syk hver ferie. En gang ble han faktisk alvorlig syk på ferietur, måtte på sykehus. Men det gikk bra.

Nå har jeg forresten laget geminis ostekake:-)

Den kaka er super! Men de fleste har vel fått med seg at jeg liker den nå ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...