EllaJo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ååå så heldig, har vært på moldejazzen mange ganger, digger atmosfæren der:) og alle budene, musikken osv:) Faktisk den eneste uka i året det er liv i byen :-) hehe... Det er kjempekjekt. Treffer gamle kjente, "alle" er jo hjemme denne uka. En helt spesiell atmosfære ja 0 Siter
Lucretia Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hehehehe... må si du har litt av en egenskap til å finne gaver da:P hadde aldri komt på noe sånt:) han blir vel bra overrasket når han får alt dette:) hehe... uansett, alien på soverommet? jaja, han er jo mann da;) *hihi* ja, en meget sær mann Men det er derfor jeg liker ham 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Faktisk den eneste uka i året det er liv i byen :-) hehe... Det er kjempekjekt. Treffer gamle kjente, "alle" er jo hjemme denne uka. En helt spesiell atmosfære ja Får håpe dere har vært heldig med været da:) ingenting er som moldejazz og en kald utpils i fineværet:) 0 Siter
EllaJo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Får håpe dere har vært heldig med været da:) ingenting er som moldejazz og en kald utpils i fineværet:) Været er helt nydelig i dag Var regn og kaldt mandag, men nå utover i uka har det bare blitt bedre og bedre :-) Ikke alt for varmt heller, akkurat passe faktisk 0 Siter
cathlin Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Staaaakar deg! Tror du trenger mye saftis for å komme deg:-) Ja, synd på meg! *syns saftis var en god ide* 0 Siter
cathlin Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 http://www.akropolisblomster.dk/images/Kort14.jpg ) Ååå, så koselig! Jeg er jo bare forkjøla, da, men likevel:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 *trøste* kjipe greier:( Jeg er snart frisk:-) Hvordan går det med deg? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ååå, så koselig! Jeg er jo bare forkjøla, da, men likevel:-) Forkjøla er ille nok det! Jeg var det sist uke, da vi var i Danmark på ferie, fikk øreverk også, ikke noe særlig, menmen, ferien var fin allikevel ) 0 Siter
cathlin Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Forkjøla er ille nok det! Jeg var det sist uke, da vi var i Danmark på ferie, fikk øreverk også, ikke noe særlig, menmen, ferien var fin allikevel ) Ånei, så kjipt! Typisk å bli syk på ferie:-) 0 Siter
Yia Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Akkurat nå så er det strålendes sol:) så Irlenderene er kjempe overrasket over været:) krysser fingrene for at det varer leeenge:) Så bare si at her forekommer sol avogtil her også Ja er en fin jobb egentlig, sitter jo igrunnen bare å surfer og får penger for det, men det blir kjedelig i lengden:) men har satt opp pc der man kan se film, og den norske linja er den linja som er minst aktivitet på Jobben skaffa jeg kjempeenkelt over internett:) og etter en uke så starta jeg opptreninga, og er nå fullt ut support agent:P hehehe... Ikke helt hva jeg tenkte med den utdanninga jeg har, men det er positivt å ha noen år i utlandet:) Jobber fra halv ni til fem hver dag, og har fri i helgene og inntekten ligger rett under 190000 i året... så det er ikke den beste betalinga, men heller ikke den værste:) Han ser nok på det som et tungtveiende argument at noen på dol sier at sol forekommer, hehe! Jeg bruker det av og til, og han er litt lei! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ånei, så kjipt! Typisk å bli syk på ferie:-) Det er iallefall typisk meg, når jeg var liten så hadde jeg også en tendens til og alltid bli syk i ferien. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Han ser nok på det som et tungtveiende argument at noen på dol sier at sol forekommer, hehe! Jeg bruker det av og til, og han er litt lei! :-) hehehe... men det er jo faktisk sant da:P 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Jeg er snart frisk:-) Hvordan går det med deg? Bra å høre:) og her går det bare fint;) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 He, he. Vi har vært ute i finværet og hatt picknick på stranda!!! Nyydelig. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 He, he. Vi har vært ute i finværet og hatt picknick på stranda!!! Nyydelig. Ååå må si jeg ble misunnelig nå hehe... men bra at du har kosa deg;) ingenting som er bedre enn det! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har vært på stranda og forandre fargen fra hvit til lyselyselysebrun i dag. :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Været er fint ja! Og så varmt! I dag har jeg vært på jobb, etter det, ja.. hva har jeg gjort? Vet ikke helt. Handla litt, spist litt, lekt litt i sandkassa med snuppa. Nå driver jeg og skal liksom legge snuppa, men hun vil ikke akkurat sove, men trøtt er hun. Sikkert varmen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ååå må si jeg ble misunnelig nå hehe... men bra at du har kosa deg;) ingenting som er bedre enn det! Ja, det var skjønt. Selv om jeg nå ser ut som en hummer i ansiktet - bare avbrutt av noen hvite striper etter solbrillene... 0 Siter
cathlin Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Det er iallefall typisk meg, når jeg var liten så hadde jeg også en tendens til og alltid bli syk i ferien. Samme som en jeg kjenner, ble syk hver ferie. En gang ble han faktisk alvorlig syk på ferietur, måtte på sykehus. Men det gikk bra. Nå har jeg forresten laget geminis ostekake:-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Samme som en jeg kjenner, ble syk hver ferie. En gang ble han faktisk alvorlig syk på ferietur, måtte på sykehus. Men det gikk bra. Nå har jeg forresten laget geminis ostekake:-) Den kaka er super! Men de fleste har vel fått med seg at jeg liker den nå ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.