Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mannen min maser om tidligere seksuelle oplevelser jeg har hatt før og det er mange.

Han sier at han blir tent av det. Jeg synes det er veldig dumt å snakke om fortiden som jeg ikke er spesielt fornøyd med.Ja jeg har hatt veldig mange onenight stands men ikke alle var noe å snakke om. Jeg føler at jeg trekker meg tilbake når det kommer til det seksuelle pga alle de spørsmålene om fortiden + at han vil jeg skal fortelle alt i detaljer. Dette er en stor fustrasjon for både han og meg.

Er det meg der er noe gale med? hva skal vi gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239114-fortiden-spiller-det-noe-rolle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke noe galt med deg, ikke med mannen din heller, men du må forklare ham at du ikke har noe lyst til å snakke om din seksuelle fortid. At det ikke tenner deg det minste og at du vil finne nye, spennende seksuelle opplevelser med ham.

Nei, det er ingenting galt med deg. Be mannen din å respektere grensene dine og privatlivet ditt. Han har ingenting med å mase om slike ting, og du har ingen plikt til å fortelle.

Nei det e så sant . Jeg har tatt dette opp med han flere ganger og det er som om det går inn og ut av skallen på han. Som regel så skjer dette en gang i mnd rett før jeg skal ha mensen. (akkurat så hunder i løypetiden)Men jeg elsker han så jeg gir ikke opp.

Nei, det er ikke noe galt med deg, ikke med mannen din heller, men du må forklare ham at du ikke har noe lyst til å snakke om din seksuelle fortid. At det ikke tenner deg det minste og at du vil finne nye, spennende seksuelle opplevelser med ham.

Ja det var et godt tips. istede for å bli sur og tilbaketrukket så kan jeg vel finne på noe spennende sammen med han. Så lenge han slutter å mase om fortiden da

Annonse

Nei det e så sant . Jeg har tatt dette opp med han flere ganger og det er som om det går inn og ut av skallen på han. Som regel så skjer dette en gang i mnd rett før jeg skal ha mensen. (akkurat så hunder i løypetiden)Men jeg elsker han så jeg gir ikke opp.

Da får du bare si nei når han tar det opp, en eller annen gang må han da lære?

Ja det var et godt tips. istede for å bli sur og tilbaketrukket så kan jeg vel finne på noe spennende sammen med han. Så lenge han slutter å mase om fortiden da

*Hehe* Blir rene barneoppdragelsen - "Hvis du er snill gutt og ikke maser om min seksuelle fortid nå i to uker så skal du få en premie!" ;o)

*Hehe* Blir rene barneoppdragelsen - "Hvis du er snill gutt og ikke maser om min seksuelle fortid nå i to uker så skal du få en premie!" ;o)

Ja hvis det e slik han vil ha det så skal han få det sånn:-)

Menn er akkurat som smågutter sier noen. Hvem vet?

Gjest nysgjerrigmann69

Ikke noe fasitsvar fra meg, bortsett fra at jeg kjenner meg igjen i han. Jeg har dog ikke spurt henne om hennes fortid, men tenner på tanken om hva hun har gjort tidligere etc.

Vel, der har man en av forkjellene på kvinner og menn...boys will be boys :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...