Gjest Trist elefant Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg sitter her å masseproduserer innlegg av kjedsomhet, hehe. Spørsmålet er om du har karusell og berg og dalbane-skrekk? Jeg har (det også!), det har kommet med åra. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Karuseller gjør meg kvalm, de gjorde ikke det før når jeg var yngre... men nå.. JA! Berg og dalbaner, sånne vannsklier osv... er jo bare KJEMPEMORSOMT:) 0 Siter
Lucretia Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 elsker berg-og-dalbaner og sånn. jo "skumlere" jo bedre! De fleste venninnene mine også. Og søs. Så er alltid gøy å gå på tivoli med de! Husker en tivolisak som jeg ikke har prøvd på lenge. UFOen het den visst. Rund ufo som gikk fortfortfort rundt og rundt så vi ble klistret til veggen og kunne "ligge" oppned på veggene hehe. artig sak. 0 Siter
Gjest Trist elefant Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 elsker berg-og-dalbaner og sånn. jo "skumlere" jo bedre! De fleste venninnene mine også. Og søs. Så er alltid gøy å gå på tivoli med de! Husker en tivolisak som jeg ikke har prøvd på lenge. UFOen het den visst. Rund ufo som gikk fortfortfort rundt og rundt så vi ble klistret til veggen og kunne "ligge" oppned på veggene hehe. artig sak. Det var sentrifuga Den så ut som en vaskemaskintrommel, og den jeg tok var hvit m/ mange små huller og orange kant øverst. Jeg husker det så godt, den var stilig ja! 0 Siter
birdie Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jepp, jeg er allikevel kul å ha med, fordi jeg kan passe de andres vesker/bager når de suser avgårde. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 elsker berg-og-dalbaner og sånn. jo "skumlere" jo bedre! De fleste venninnene mine også. Og søs. Så er alltid gøy å gå på tivoli med de! Husker en tivolisak som jeg ikke har prøvd på lenge. UFOen het den visst. Rund ufo som gikk fortfortfort rundt og rundt så vi ble klistret til veggen og kunne "ligge" oppned på veggene hehe. artig sak. Den ufoen sluttet de med for mange mange år siden fordi en gutt døde da han kastet opp der inne og ble kvalt på grunn av at han var limt til veggen og ikke fikk ut spyet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Den ufoen sluttet de med for mange mange år siden fordi en gutt døde da han kastet opp der inne og ble kvalt på grunn av at han var limt til veggen og ikke fikk ut spyet. Så grusomt! Jeg klarer ikke sånne uansett, men det der er jo forferdelig. 0 Siter
Gjest Trist elefant Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jepp, jeg er allikevel kul å ha med, fordi jeg kan passe de andres vesker/bager når de suser avgårde. En sånn en er jeg også, passer vesker og sitter å ser på. Tror ikke jeg ville ha overlevd å prøve de verste attraksjonene. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 elsker berg-og-dalbaner og sånn. jo "skumlere" jo bedre! De fleste venninnene mine også. Og søs. Så er alltid gøy å gå på tivoli med de! Husker en tivolisak som jeg ikke har prøvd på lenge. UFOen het den visst. Rund ufo som gikk fortfortfort rundt og rundt så vi ble klistret til veggen og kunne "ligge" oppned på veggene hehe. artig sak. Ja sånn har jeg og tatt:D den var kjempemorsom, men man må IKKE ha på skjørt:P Prøvde engang å ta den der Japp Starshooter greia:) DET var digg det, da sveva jeg faktisk i noen sekunder i læse luften:D 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Nei, jeg elsker tivoli og svære, skumle karuseller!!! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har tivoli-menneske-skrekk. De som jobber på tivoliene. De er litt sære... og skumle. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er ikke så glad i de store berg og dalbanene og loop. De mindre klarer jeg. Sånne store som snurrer fort rundt og rundt er heller ikke meg. Når jeg sier det ikke er meg og at jeg ikke er glad i det, betyr det at jeg ikke har prøvd. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jepp, jeg er allikevel kul å ha med, fordi jeg kan passe de andres vesker/bager når de suser avgårde. Jeg også. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ja, det har jeg, for jeg har høydeskrekk big time. Men nå er det flere i familien som har det, så vi koser oss på tivoli i blant, selv om det er veldig harry. I hvertfall de små omreisende. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Før var jeg modig og tøff og syntes det var gøy å prøve alt mulig. Men gradvis har noe skjedd: Jeg blir skikkelig kvalm av ting som snurrer rundt. Berg-og-dalbaner ser forlokkende ut på avstand. Men med en gang jeg kommer opp i litt fart og høyde melder dødsangsten seg for fullt. Jeg nyter ikke turen men sitter og prøver å holde hodet i mest mulig skånsomme posisjoner så jeg ikke skal pådra meg whip lash eller noe. Sist jeg prøvde å være litt tøff var for tre år siden. Tok en sånn sak på Liseberg hvor man blir skutt i været, høyt opp! Da jeg endelig kom ned igjen, (opprømt over fortsatt å være i live) hadde jeg leamus i øyet og var gelé i knærne de neste to timene. Det er bare å innse at jeg er blitt veskepasser jeg også.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.