Gå til innhold

masterføkkingsoppgave

Anbefalte innlegg

Gjest Znips
Skrevet

ghhhhhhtrpthhhh....jeg blir GAL!!!!!!!!!!!!!!!!

Master er dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig der. Jeg kan ikke se for meg at jeg gidder å ta en så teoretisk grad, som stort sett går ut på å skrive, skrive og skrive.

"......................................."

Skrevet

Enig der. Jeg kan ikke se for meg at jeg gidder å ta en så teoretisk grad, som stort sett går ut på å skrive, skrive og skrive.

Ikke alle masteroppgaver er kun teorifokuserte. Min inneholdt store deler koding. Men jeg er glad jeg er ferdig med den likevel :P

Gjest sjøstjerna
Skrevet

;-)

Pust. Rolig.

Se ut.

Trekk inn pusten igjen. Og pust ut.

Føles det bedre?

Når du krangler som verst med oppgaven, så er du sikkert midt i læring. Du vinner skal du se. Gi deg noen dager. Så løsner det- og master er GULL igjen.

OK?

;-)

Skrevet

Ikke alle masteroppgaver er kun teorifokuserte. Min inneholdt store deler koding. Men jeg er glad jeg er ferdig med den likevel :P

Det har du selvfølgelig rett i. Men det er jo i utgangspunktet en vektning mot forskning, med tilhørende form og prosess etc. Ikke det jeg synes er mest morsomt, akkurat :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...