Angelica :o) Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ikke rart det blir krig i verden... He he.. Veldig passende kommentar! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Er det rart det blir krig i verden? Per og Kari for kjøpe seg to av alt, alternativt spise på tur. Så slipper de slike problemer. Eller forsøke med noe enda lurere? Nemlig smidighet og diplomati? ;-) 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Syns Kari virker som en real megge jeg. Får jo ikke vite noe om mannen annet enn at han har lyst på salt på maten og spør pent om hun kan sende saltet for ukjente grunner. Helt uenig med alle her jeg da...!! Saltet står på bordet...og det er like langt fra dem begge.. hvorfor spørre om og få sendt saltet? Hva er pointet? skal man vise at man har makt eller no? Vannet.. like langt til krana, begge sitter..... hvorfor i allverden skal KARI hente vannet??? normalt for meg ville da vært og reist seg og hentet vann til seg selv.. eller så kan man spørre etter den andre har gått for og hente vann til segselv om.."gidder du fylle opp glasset mitt også..?" eller no... Lala......, sorry er litt amper, kranglet netopp med noen synes per er en maktsyk drittsekk....! 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Er det rart det blir krig i verden? Per og Kari for kjøpe seg to av alt, alternativt spise på tur. Så slipper de slike problemer. Eller forsøke med noe enda lurere? Nemlig smidighet og diplomati? ;-) Det er jo per som er tullingen!! Kari er en engel.... 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ved første øyekast er Per en doven fjott som ikke gidder å sørge for seg selv og Kari bare dum som gidder å la seg provosere av det i stedet for å si; Gjør det sjæl ;-) Men for alt vi vet så har Per stått i tre timer og slavet for å lage deilig middag til sin kjære Kari, og da kunne hun jo godt sende saltet og fylle glasset hans med vann som en takknemlig gest. Det får vi jo ikke vite noenting om... og selv om per hadde laget middagen så synes jeg ikke han skal være så lat... fjott synes jeg han er!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Helt uenig med alle her jeg da...!! Saltet står på bordet...og det er like langt fra dem begge.. hvorfor spørre om og få sendt saltet? Hva er pointet? skal man vise at man har makt eller no? Vannet.. like langt til krana, begge sitter..... hvorfor i allverden skal KARI hente vannet??? normalt for meg ville da vært og reist seg og hentet vann til seg selv.. eller så kan man spørre etter den andre har gått for og hente vann til segselv om.."gidder du fylle opp glasset mitt også..?" eller no... Lala......, sorry er litt amper, kranglet netopp med noen synes per er en maktsyk drittsekk....! Sånn tenkte jeg og i utgangspunktet. ) Og ettersom vi ikke har noen anelse om hva som ligger bak her, kanskje kranglet de så busta føyk kvelden før?, så er det nesten umulig å si noe om hvem som er mest urimelig. Men dersom de ellers er gode venner og vel forlikte og ikke krangler om noe så er det Per som er en dust ja. Men Kari kunne jo bare slengt ut armen og sendt ham saltet da... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Det er jo per som er tullingen!! Kari er en engel.... Er det? ;-) Synes de lager problemer av ingenting. 0 Siter
carma Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Det får vi jo ikke vite noenting om... og selv om per hadde laget middagen så synes jeg ikke han skal være så lat... fjott synes jeg han er!!! Jah, det syns du! Stå på krava! 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Sånn tenkte jeg og i utgangspunktet. ) Og ettersom vi ikke har noen anelse om hva som ligger bak her, kanskje kranglet de så busta føyk kvelden før?, så er det nesten umulig å si noe om hvem som er mest urimelig. Men dersom de ellers er gode venner og vel forlikte og ikke krangler om noe så er det Per som er en dust ja. Men Kari kunne jo bare slengt ut armen og sendt ham saltet da... Nei, her skal Per dumpes.. Han er heelt urimelig. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Er det? ;-) Synes de lager problemer av ingenting. Per startet det... Send meg saltet du lissom... 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jah, det syns du! Stå på krava! Er det ingen som vil krangle med meg?! Noen må jo forsvare han Per, han er så stakkarslig..! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Per startet det... Send meg saltet du lissom... Må bare smile. Det der er og blir detaljer. ;-) 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Må bare smile. Det der er og blir detaljer. ;-) jeg synes det er et kjempe godt eksempel på hvor arrogant og egoistisk Per er. Tror han kommer til når han og Kari blir eldre til og bli en hus-tyran. Kommer til og sitte i godstolen og vente på at Kari skal komme med maten til ham.. Også kommer han til og bli sur og forbanna om maten ikke er akuratt sånn som han ville ha den, eller at han finner no feil med den. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg synes det er et kjempe godt eksempel på hvor arrogant og egoistisk Per er. Tror han kommer til når han og Kari blir eldre til og bli en hus-tyran. Kommer til og sitte i godstolen og vente på at Kari skal komme med maten til ham.. Også kommer han til og bli sur og forbanna om maten ikke er akuratt sånn som han ville ha den, eller at han finner no feil med den. Interessant når du utdyper litt nøyere hva du mener. Ja, kanskje kan han bli hus-tyrann på sikt. Jeg vet ikke. Men jeg synes et slikt innlegg sier så lite. To små eksempler, og begge formulert slik at Per er store stygge ulv. I virkeligheten kan det kan være kari som absolutt ikke vil strekke seg mot Per... ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Enig med lillemus, saltet er jo bare en håndstrekning borte.. virker rart at noen skal spørre om og sende saltet når det er like langt fra dem begge. Det virker like sprøtt at noen begynner å pese om en sånn bagatell. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Syns Kari virker som en real megge jeg. Får jo ikke vite noe om mannen annet enn at han har lyst på salt på maten og spør pent om hun kan sende saltet for ukjente grunner. Enig. En som maser om det der er definitivt en skikkelig bitch. Eventuelt har hun en jævla dårlig dag. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Tja... hvem laget maten? Jeg syns at hvis Kari har stått og laget maten, så setter Per seg selv i dårlig lys ved å spør etter salt og vann tilogmed. Han sitter vel sikkert i sofaen hele dagen med fjrenkontrollen i handa bare iført boxer. Mens Kari stakkars, går rundt og vasker huset og klærne hans. Per burde komme seg i militæert å bli litt mann for en gangs skyld! Han spør vel Kari om hun kan vaske hendene for ham når han har vært på do også. Syns Per er litt utspekulert jeg... Men Kari har vel mensen og forlanger at Per skal gå ut å kjøpe bind og tamponger til henne, mens hun selv står foran speilet og aldri blir fornøyd med håret sitt. Derfor setter hun seg i sofaen og spiser chips og cola, mens hun gir Per streng beskjed om kjøpe en 20-pakning Lucky med det samme... Hmmm... jeg er ikke helt sikker... de er like god!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Nei, her skal Per dumpes.. Han er heelt urimelig. Jeg hadde dumpa Kari for å ta den tonen der. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Det virker like sprøtt at noen begynner å pese om en sånn bagatell. Men det er jo Per som startet dette... Per- "send saltet" Kari- "det står jo der" og så MÅ jo dette komme for at det skal bli en krangel:: Per- "Ja men jeg vil at du skal gi det til meg" (fordi jeg er en lat xxxx som ikke klarer det selv og vil at du skal gjøre alt for meg...) Kari- "men det står jo rett forrran deg" Per - "GI MEG SALTET" ....etc.....! ruff.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.