Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Tja... hvem laget maten? Jeg syns at hvis Kari har stått og laget maten, så setter Per seg selv i dårlig lys ved å spør etter salt og vann tilogmed. Han sitter vel sikkert i sofaen hele dagen med fjrenkontrollen i handa bare iført boxer. Mens Kari stakkars, går rundt og vasker huset og klærne hans. Per burde komme seg i militæert å bli litt mann for en gangs skyld! Han spør vel Kari om hun kan vaske hendene for ham når han har vært på do også. Syns Per er litt utspekulert jeg... Men Kari har vel mensen og forlanger at Per skal gå ut å kjøpe bind og tamponger til henne, mens hun selv står foran speilet og aldri blir fornøyd med håret sitt. Derfor setter hun seg i sofaen og spiser chips og cola, mens hun gir Per streng beskjed om kjøpe en 20-pakning Lucky med det samme... Hmmm... jeg er ikke helt sikker... de er like god!! (hahahahahha , lo jeg godt Synes forøvrig at hvem som lagde maten har ingenting og si. Synes det er dumt og tro at fordi man lagde maten så skal den andre være slaven... FATTER ikke at dere kan se noe feil på Kari...dere er alle rare.. ! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Men det er jo Per som startet dette... Per- "send saltet" Kari- "det står jo der" og så MÅ jo dette komme for at det skal bli en krangel:: Per- "Ja men jeg vil at du skal gi det til meg" (fordi jeg er en lat xxxx som ikke klarer det selv og vil at du skal gjøre alt for meg...) Kari- "men det står jo rett forrran deg" Per - "GI MEG SALTET" ....etc.....! ruff.. Men en mindre bitchy kjerring hadde ikke brydd seg om å måle avstanden til saltet for så å mase om at spørsmålet var urimelig. Per er muligens lat (jeg forstår det av vannspørsmålet som følger), men Kari er ei bitch. Konklusjon: Per bør dumpa Kari. Case closed. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg hadde dumpa Kari for å ta den tonen der. jeg ser ingen tone fra Kari, jeg ser bare en Bortskjemt Per som må lære seg folkeskikk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg ser ingen tone fra Kari, jeg ser bare en Bortskjemt Per som må lære seg folkeskikk. Og jeg ser en bitch av et kvinnfolk. Jeg ser også at det er ufattelig dårlig stelt med doltråder i dag. Dette er en helt utrolig debatt. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Og jeg ser en bitch av et kvinnfolk. Jeg ser også at det er ufattelig dårlig stelt med doltråder i dag. Dette er en helt utrolig debatt. Ja, ikke sant? ;-) *LOL* 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 (hahahahahha , lo jeg godt Synes forøvrig at hvem som lagde maten har ingenting og si. Synes det er dumt og tro at fordi man lagde maten så skal den andre være slaven... FATTER ikke at dere kan se noe feil på Kari...dere er alle rare.. ! Du forsøker så godt du kan å fyre opp under en aldri så liten debatt? morsomt å være vitne til! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ja, ikke sant? ;-) *LOL* Min teori er at Tja..! er Kari. Det er derfor hun fyrer seg så jævlig opp. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Men en mindre bitchy kjerring hadde ikke brydd seg om å måle avstanden til saltet for så å mase om at spørsmålet var urimelig. Per er muligens lat (jeg forstår det av vannspørsmålet som følger), men Kari er ei bitch. Konklusjon: Per bør dumpa Kari. Case closed. Per kommer ALDRI til og dumpe Kari. Han TRENGER kari, han er AVHENGI av Kari!! for og ikke bli sittende på soffan hele dagen og se på fotball. Hun er den eneste som tar han med ut og gjør sånn at han blir oppfattet som temmelig oppegående av andre folk. Han må også ha noen til og stryke underboksene sine... Her må Kari komme seg vekk fra psykopaten før det blir for sent. Men gjør hun det? .. nei hun er jo en jente som elsker ham på grunn av enellerannen sprø greie jeg ikke forstår.... Penger kansje?? men likevel hun burte(burde?) gå fra ham.. DUMP PER! Oppfatter ikke Kari som bitchy, her er det Per som er en idiot. Saltet og vannet er like langt ifra dem begge, per er lat. Han skulle ikke engang ha spurt om saltet, hverfall ikke vannet! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Min teori er at Tja..! er Kari. Det er derfor hun fyrer seg så jævlig opp. Har tenkt samme tanken... ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Har tenkt samme tanken... ;-) Hun lager i hvert fall problemer ut av like lite som Kari. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Min teori er at Tja..! er Kari. Det er derfor hun fyrer seg så jævlig opp. Det er jo heeeelt irrellevant! Her handler det om prinsipper og folkeskikk..! Hva som er rett og galt! og det er helt klønette galt og spørre om og få noe sendt til seg på matbordet når det er LIKE LETT OG RASKERE og hente det selv! 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hun lager i hvert fall problemer ut av like lite som Kari. Kari er bare en statist her! Det er Per som tiltrekker seg oppmerksomheten og oppfører seg som en bajjas!! Dere er alle dumme...! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Tja... hvem laget maten? Jeg syns at hvis Kari har stått og laget maten, så setter Per seg selv i dårlig lys ved å spør etter salt og vann tilogmed. Han sitter vel sikkert i sofaen hele dagen med fjrenkontrollen i handa bare iført boxer. Mens Kari stakkars, går rundt og vasker huset og klærne hans. Per burde komme seg i militæert å bli litt mann for en gangs skyld! Han spør vel Kari om hun kan vaske hendene for ham når han har vært på do også. Syns Per er litt utspekulert jeg... Men Kari har vel mensen og forlanger at Per skal gå ut å kjøpe bind og tamponger til henne, mens hun selv står foran speilet og aldri blir fornøyd med håret sitt. Derfor setter hun seg i sofaen og spiser chips og cola, mens hun gir Per streng beskjed om kjøpe en 20-pakning Lucky med det samme... Hmmm... jeg er ikke helt sikker... de er like god!! *LOL* 0 Siter
Gjest Per og Kari Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Min teori er at Tja..! er Kari. Det er derfor hun fyrer seg så jævlig opp. Tja..! er ikke Kari bare for å gjøre det klinkende klart. 0 Siter
lonelyP Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvis Kari hadde løftet handa og sendt saltet så hadde det ikke vært en diskusjon i det hele tatt. Så kunne hun jo bedt ham hente vann sjøl når han ba om det. Jøss, det går an å snakke samme gitt? Herregud for et problem! 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Interessant når du utdyper litt nøyere hva du mener. Ja, kanskje kan han bli hus-tyrann på sikt. Jeg vet ikke. Men jeg synes et slikt innlegg sier så lite. To små eksempler, og begge formulert slik at Per er store stygge ulv. I virkeligheten kan det kan være kari som absolutt ikke vil strekke seg mot Per... ;-) Definitivt en fremmtidig tyran! Tenk Sopranos... uten mafiaen.. bare mafiabossen, aleine med kona.. IKKE TØFF, bare lat..! 0 Siter
Gjest Per og Kari Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvis Kari hadde løftet handa og sendt saltet så hadde det ikke vært en diskusjon i det hele tatt. Så kunne hun jo bedt ham hente vann sjøl når han ba om det. Jøss, det går an å snakke samme gitt? Herregud for et problem! Det hele bunner vel i prinsipper. Hvorfor kan ikke Kari bare sende saltet? Hvorfor kan ikke bare Per ta saltet selv? Hvorfor kan ikke Kari være snill og hente vann til sin tørste sambo. Hvorfor kan ikke Per løfte på rumpa og hente vann til seg selv selv. Per og Kari har totalt ulikt syn på disse sakene. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvis Kari hadde løftet handa og sendt saltet så hadde det ikke vært en diskusjon i det hele tatt. Så kunne hun jo bedt ham hente vann sjøl når han ba om det. Jøss, det går an å snakke samme gitt? Herregud for et problem! Men du ser ikke poenget! Hvorfor skal Kari gi Per saltet og vannet, når det er like langt fra dem begge? Hvorfor spør Per i det heletatt om og få sendt saltet til seg? HVA ER DEN UNDERLIGGENDE ÅRSAKEN TIL DETTE AVIKET!!!!!? 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Det hele bunner vel i prinsipper. Hvorfor kan ikke Kari bare sende saltet? Hvorfor kan ikke bare Per ta saltet selv? Hvorfor kan ikke Kari være snill og hente vann til sin tørste sambo. Hvorfor kan ikke Per løfte på rumpa og hente vann til seg selv selv. Per og Kari har totalt ulikt syn på disse sakene. jeg er HELT på Kari sin side!!!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg er HELT på Kari sin side!!!!! Jeg tror du trenger å komme deg ut i den virkelige verden og få deg et ligg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.