Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg tror du trenger å komme deg ut i den virkelige verden og få deg et ligg. Det var et tilbud! 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg tror du trenger å komme deg ut i den virkelige verden og få deg et ligg. godt sagt! klem:) er det lenge til du finner fram pelsen igjen? 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Det var et tilbud! ikke til deg;) du må ut...og få... 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 godt sagt! klem:) er det lenge til du finner fram pelsen igjen? Vel, jeg synes det var litt..uhm..barnslig sagt, eller så forstod jeg ikke spøken 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 ikke til deg;) du må ut...og få... Hmmm... 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Vel, jeg synes det var litt..uhm..barnslig sagt, eller så forstod jeg ikke spøken ha,ha:) ja,lett å misforstå,da:) ha en fortsatt fin dag:) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Definitivt en fremmtidig tyran! Tenk Sopranos... uten mafiaen.. bare mafiabossen, aleine med kona.. IKKE TØFF, bare lat..! haha litt av en sammenlikning! 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hmmm... unnskyld! det ble jo bare tull,da:) 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 ha,ha:) ja,lett å misforstå,da:) ha en fortsatt fin dag:) Hvorfor prater vi om meg...grrr.. Det er KARI OG PER vi prater om! Kan jo godt starte en tråd hvor dere kan si at jeg må komme meg ut i verden og få sex... sorry, da hvis jeg ikke forstod spøken hvis det var det det var ! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Kari er bare en statist her! Det er Per som tiltrekker seg oppmerksomheten og oppfører seg som en bajjas!! Dere er alle dumme...! Kari blir fremstilt i det "snille lyset"... det er nok til at jeg stiller spmål også over hennes rolle. Dumt? Nei, jeg tror ikke det ;-) 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 unnskyld! det ble jo bare tull,da:) Ikke no og unnskylde 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor prater vi om meg...grrr.. Det er KARI OG PER vi prater om! Kan jo godt starte en tråd hvor dere kan si at jeg må komme meg ut i verden og få sex... sorry, da hvis jeg ikke forstod spøken hvis det var det det var ! flire,flire.det var ikke meninga.skulle bare komme med en kommentar til sdd,jeg.. er det forresten så nøye med per og kari,da. de får vel ordne opp i problemene sine selv.:)vedder på at de har problemer med sex-livet også. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Kari er teit som ikke vil rekke ham saltet. Er det noe å lage et nummer ut av da? Per er teit som ikke kan hente vannet sitt selv! Kona di er ikke slaven din! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Tja... hvem laget maten? Jeg syns at hvis Kari har stått og laget maten, så setter Per seg selv i dårlig lys ved å spør etter salt og vann tilogmed. Han sitter vel sikkert i sofaen hele dagen med fjrenkontrollen i handa bare iført boxer. Mens Kari stakkars, går rundt og vasker huset og klærne hans. Per burde komme seg i militæert å bli litt mann for en gangs skyld! Han spør vel Kari om hun kan vaske hendene for ham når han har vært på do også. Syns Per er litt utspekulert jeg... Men Kari har vel mensen og forlanger at Per skal gå ut å kjøpe bind og tamponger til henne, mens hun selv står foran speilet og aldri blir fornøyd med håret sitt. Derfor setter hun seg i sofaen og spiser chips og cola, mens hun gir Per streng beskjed om kjøpe en 20-pakning Lucky med det samme... Hmmm... jeg er ikke helt sikker... de er like god!! Hysterisk morsomt! :-) 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Du forsøker så godt du kan å fyre opp under en aldri så liten debatt? morsomt å være vitne til! ;-) eller kanskje det er verdensrekord-forsøk i trådlengde? hvem har forresten startet den lengste tråden,så langt? 0 Siter
Hansi25 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Det er jo heeeelt irrellevant! Her handler det om prinsipper og folkeskikk..! Hva som er rett og galt! og det er helt klønette galt og spørre om og få noe sendt til seg på matbordet når det er LIKE LETT OG RASKERE og hente det selv! Det er en million mulige grunner til at Per spør om dette saltet. Kansje han var sliten. Kansje han ikke så saltet og regnet med at hun hadde det. Kansje hun hadde brukt den et bittelite sekund før han spurte og regnet med hun hadde den? Men det er faskensmeg ikke mange gode grunner til at Kari kan nekte å gi han saltet. Kvitt deg med hurpa!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Per selvfølgelig. Man spør ikke andre om å gjøre ting man kan gjøre sjæl. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Med mindre Kari er ansatt som tjener, bør selvfølgelig Per hente vannet sitt selv. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hei Håper dere skjønner at jeg hadde det litt morro med dere i går. Brukte endel kvasse ord om Per, jeg behøvde kansje ikke si så bastante stygge ting om Per når jeg spøker, men det fløyt bare ut lissom Men jeg mener seriøst at det er Kari som har rett Beklager hvis jeg såret Per..! love love and more love... it is the only way. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.