Gå til innhold

Hva gjør man når man mister lommeboka og skal reise på ferie på søndag?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Hadde en "nær-døden-opplevelse i dag". Jeg trodde jeg hadde mistet lommeboka mi. Og jeg reiser til utlandet på søndag. Heldigvis fant jeg igjen lommeboka, som jeg hadde forlagt hjemme. Føler meg fortsatt skjelven etter denne opplevelsen.

Men sett at lommeboka var borte, eller mest sannsynlig stjålet.

Hva gjør en da?. Kan man få et reservebankkort på så kort varsel?.

Jeg har skandiabankkort. Kunne jeg fått ut pengene i kash på noen måte?

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde hatt en konto til i en annen bank kunne du jo bare overført pengene fra Skandia til den banken og så gått og hevet dem over skranken. Nå tar det som regel en dag eller to (med postbanken en liten uke...!) før pengene er inne på konto så det spørs om du hadde rukket det.

Gjest Aviaana
Skrevet

Hvis du hadde hatt en konto til i en annen bank kunne du jo bare overført pengene fra Skandia til den banken og så gått og hevet dem over skranken. Nå tar det som regel en dag eller to (med postbanken en liten uke...!) før pengene er inne på konto så det spørs om du hadde rukket det.

problemet var at begge bankkortene mine, et skandiabankkort, og et postbankkort lå i den lommeboka. En påminnelse om at jeg ikke burde ha alle kortene mine på ett sted.

Skrevet

problemet var at begge bankkortene mine, et skandiabankkort, og et postbankkort lå i den lommeboka. En påminnelse om at jeg ikke burde ha alle kortene mine på ett sted.

Det har du rett i. Jeg pleier aldri å alle mine bankkort liggende i lommeboka netopp pga. lignende erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...