Gjest Aviaana Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hadde en "nær-døden-opplevelse i dag". Jeg trodde jeg hadde mistet lommeboka mi. Og jeg reiser til utlandet på søndag. Heldigvis fant jeg igjen lommeboka, som jeg hadde forlagt hjemme. Føler meg fortsatt skjelven etter denne opplevelsen. Men sett at lommeboka var borte, eller mest sannsynlig stjålet. Hva gjør en da?. Kan man få et reservebankkort på så kort varsel?. Jeg har skandiabankkort. Kunne jeg fått ut pengene i kash på noen måte? Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvis du hadde hatt en konto til i en annen bank kunne du jo bare overført pengene fra Skandia til den banken og så gått og hevet dem over skranken. Nå tar det som regel en dag eller to (med postbanken en liten uke...!) før pengene er inne på konto så det spørs om du hadde rukket det. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvis du hadde hatt en konto til i en annen bank kunne du jo bare overført pengene fra Skandia til den banken og så gått og hevet dem over skranken. Nå tar det som regel en dag eller to (med postbanken en liten uke...!) før pengene er inne på konto så det spørs om du hadde rukket det. problemet var at begge bankkortene mine, et skandiabankkort, og et postbankkort lå i den lommeboka. En påminnelse om at jeg ikke burde ha alle kortene mine på ett sted. 0 Siter
fineline Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 problemet var at begge bankkortene mine, et skandiabankkort, og et postbankkort lå i den lommeboka. En påminnelse om at jeg ikke burde ha alle kortene mine på ett sted. Det har du rett i. Jeg pleier aldri å alle mine bankkort liggende i lommeboka netopp pga. lignende erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.