Gå til innhold

når hun ikke vil-sp.mål til menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klasker'a i knollen med en kubbe og drar'a bak nærmeste tre. Funker flott hver gang.

Ikke er jeg mann men svarer likevel...

kanskje hun føler at det blir en plikt? Gir du henne små hint om at du har lyst på sex eller snakker du om det titt og ofte?

Vi er rare vi damer, vi skal til tider gjøre sex vanskelig for menn! Snakk med henne og spør om hvordan hun evt skulle ønske du gikk frem når du ønsker intimitet.

Håper du får et svar, lykke til

Gjest gomle

Jeg elsker rask og uforpliktende sex, uten lange forspill (da tenker jeg bare på klesvasken osv, he he). Kanskje du bare skal ta henne bakfra foran vasken på badet en kveld? Uten å spørre altså, men uten å voldta henne selvsagt :-) Sex kan fort bli mye prat og veldig alvorlig, og det bør det jo ikke være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...