Gå til innhold

De som har alt...

Anbefalte innlegg

Gjest perona
Skrevet

Ja hva gir man til de som har alt....????????

Skal i 60 årsdag og er helt blank. I den alderen har man jo alt og mer til.

Er det noen kreative der ute ??? Takknemlig for tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe som kan brukes eller spises opp. En kurv med vin og gode oster f.eks.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

gi en opplevelses-gave(tur,fallskjermhopp,etc..)finn ut hva vedkommendes største drøm er.alle har vel et eller annet de har lyst til,som de ikke har fått gjort ennå. om det f.eks. er jordomseiling som skulle være drømmen..(ganske dyrt) så kan dere gå sammen flere, og hvis det ikke er nok penger kan vedkommende legge i resten selv.på kortet skriver dere:med ønske om en storartet jordomseiling...)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

eller et gavekort,der gaven er noe du selv tilbyr å gjøre i gave.f.eks.2 plenklippinger,male huset,..

Skrevet

Billetter til ett eller annet, konsert, teater eller lignende. Middag på en fin restaurant, spleis evt. med andre hvis det blir for dyrt.

Gjest Skal ha det litt gøy også:)
Skrevet

Noe som kan brukes eller spises opp. En kurv med vin og gode oster f.eks.

Det er svært få som har sånne små navlesvamper. Kjekt å ha, hehe

Skrevet

Jeg gav en dyr rødvin til bursdagsfest til en 60 åring. Fikk melding noen uker senere at de satt og koste seg med den. Stor suksess.

Skrevet

Jeg gav en dyr rødvin til bursdagsfest til en 60 åring. Fikk melding noen uker senere at de satt og koste seg med den. Stor suksess.

Eller en flaske cognac hvis vedkommende er mer den typen.

Gjest trultemor26
Skrevet

Tanta mi ble 60 for en liten stund siden og hun har alt! Da mener jeg ALT! Jeg var helt blank, men fikk greie på av dattern hennes at hun ønska seg en cd, også kjøpte jeg en dyr rødvin i tillegg. Stor suksess!

Fikk melding fra henne på St.Hans aften, da satt hun og koste seg med den.

Skrevet

Gavekort på ansikts- eller fotpleie, eller skuldermassasje.

bugge -jenta
Skrevet

Gavekort til bøker hvis de liker å lese.

Gjest sweet peach
Skrevet

Fotpleie, spa, teaterbilletter, gavekort på byens kuleste restaurant, bøker, vin/konjakk, smykker hvis det er dame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...