Gjest pasopp Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg hadde egentlig bestemt meg for aldri å kjøpe philipsprodukter igjen, etter å ha vokst opp med bare møkka- philips fylt inn i hele barndomshjemmet pga. 30% avslag gjennom venner. Men så tenkte jeg at vaskemaskiner er unntaket, og dessuten var ikke utvalget stort når man vil ha toppmating. Så jeg kjøpte en dyr en, for å være sikker, rundt 6-7000 for 4 år siden. Men nå har vaskejævelen slått seg vrang, og står ondskapsfullt og blinker hemmelige koder som sikkert betyr at den detonerer hvert øyeblikk, for det sto selvfølgelig en gigaliste av typen: når det blinker på 1200 omdr OG startknappen samtidig, da er det... - i bruksansvisningen som jeg naturlig nok måtte lete svært lenge etter i alle 4 bodene. - men selvfølgelig var blink-kodingen jeg har, ikke i feil-listen. Det at den er rimelig avansert betyr naturlig nok at det er dyrere og vanskeligere å reparere den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.