Gå til innhold

Mallorca

Anbefalte innlegg

Gjest dit skal jeg
Skrevet

Jeg skal til Palma Nova i august, er det noen andre som har vært der? Er det et bra feriested? Det er visst bare 2 mil fra Palma by så vi tar nok noen turer dit også.

Videoannonse
Annonse
Gjest lasarus
Skrevet

Jeg reiser gjerne sammen med deg, om du har god kroppslukt.

Gjest Morsk
Skrevet

Ja, det er et perfekt sted hvis det er kombinasjonen av festing og soling som er det primære målet.

Samme hva folk sier så er og blir Mallorca et av de aller mest fullkomne og varierte feriesteder i hele middelhavsområdet,som fortsatt holder mål.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal dit i august jeg også, og har derfor lest mye om Magaluf/Palma Nova. Ser veldig bra ut. Strendene ser flotte ut, det kryr av utesteder og restauranter, og avstanden er, som du skriver, veldig kort til Mallorcas hovedstad. Rundt 15 minutter med taxi.

Men det blir vel hva du gjør det til. Får inntrykk av at det kanskje ikke er lurt å dra dit i juli - september dersom du søker en stille og rolig ferie med en skokk unger.

Dog er Palma Nova-delen roligere enn Magaluf-delen.

Hvis du er tilbake før 22. august kan du godt legge ut noen restauranttips her. :)

Skrevet

Ja, det er et perfekt sted hvis det er kombinasjonen av festing og soling som er det primære målet.

Samme hva folk sier så er og blir Mallorca et av de aller mest fullkomne og varierte feriesteder i hele middelhavsområdet,som fortsatt holder mål.

For en stund siden så la du ut en link til et overnattingssted i København. Et sånt litt hjemmekoselig et, remember?

Jeg glemte selvfølgelig å lage bokmerke på den siden, så jeg lurte på om du fremdeles hadde linken?

På forhånd takk:-)

Skrevet

Vi var på Alcudia i juni, og en dag i Palma Nova. Vi besøkte Marineland og Aqualand i Palma Nova, og begge deler var en stor suksess for både barn og oss voksne som liker å leke i vannet.

Vi hadde en hel perfekt ferieuke som vi bare ønsket skulle var lenger, Mallorca er en turistmaskin, men de er så flinke på dette med å håndtere masse folk at det ikke blir stressende.

Ha en flott ferie, vi drar tilbake neste år :)

Gjest Morsk
Skrevet

For en stund siden så la du ut en link til et overnattingssted i København. Et sånt litt hjemmekoselig et, remember?

Jeg glemte selvfølgelig å lage bokmerke på den siden, så jeg lurte på om du fremdeles hadde linken?

På forhånd takk:-)

Hmm..jeg er redd du forveksler meg med noen der? Tror ikke jeg har noen tips om overnatting der.

Gjest amparro...
Skrevet

I siste Henne står det mye om Palma by, verdt å lese! Det er en flott by, mye kult å få kjøpt og hippe utesteder om det er å ønske.

Skrevet

Hmm..jeg er redd du forveksler meg med noen der? Tror ikke jeg har noen tips om overnatting der.

Æsj...jeg er nesten sikker på det var deg...., det er jo du som kommer med alle reisetipsene her inne:-)

Gjest Morsk
Skrevet

Æsj...jeg er nesten sikker på det var deg...., det er jo du som kommer med alle reisetipsene her inne:-)

Ikke eksotisk nok for meg køben må vite:)

Skrevet

Ikke eksotisk nok for meg køben må vite:)

Køben kan da være erotisk...æhheee...eksotisk nok...:-)

Gjest dit sal jeg
Skrevet

Skal dit i august jeg også, og har derfor lest mye om Magaluf/Palma Nova. Ser veldig bra ut. Strendene ser flotte ut, det kryr av utesteder og restauranter, og avstanden er, som du skriver, veldig kort til Mallorcas hovedstad. Rundt 15 minutter med taxi.

Men det blir vel hva du gjør det til. Får inntrykk av at det kanskje ikke er lurt å dra dit i juli - september dersom du søker en stille og rolig ferie med en skokk unger.

Dog er Palma Nova-delen roligere enn Magaluf-delen.

Hvis du er tilbake før 22. august kan du godt legge ut noen restauranttips her. :)

jeg skal nedover den 19.aug så da er vi der nesten samtidig ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med mindre du bare skal være der til tirsdag formiddag er det ikke bare nesten. :)

Skrevet

Kanskje vi sees på flyet? ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Med mindre du bare skal være der til tirsdag formiddag er det ikke bare nesten. :)

jeg får nesten avsløre nicket mitt nå :) tenkte egentlig jeg skulle holde det skjult fordi jeg har fått litt angst for å bli gjenkjent her inne men pytt sann...

Vi sees i Palma Nova ;)

Tenk om vi bor på samme hotell....

Mary Poppins
Skrevet

Kanskje vi sees på flyet? ;-)

Det er meg som er trådstarter, hadde i utgangspunktet tenkt å holde en lav profil her inne framover men nå ble jo dette litt artig, skal du til mallorca den 19 august også?

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg får nesten avsløre nicket mitt nå :) tenkte egentlig jeg skulle holde det skjult fordi jeg har fått litt angst for å bli gjenkjent her inne men pytt sann...

Vi sees i Palma Nova ;)

Tenk om vi bor på samme hotell....

Du trenger ikke være redd for at vi bor på samme hotell, for vi skal bo i Magaluf. Men det er jo bare noen hundre meter fra Palma Nova, og siden du er en drikkefant av de sjeldne, skal du ikke se bort ifra at det er i Magaluf du kommer til å ferdes om kvelden. :)

Jeg får passe på å styre shotsinntaket tilstrekkelig til å unngå å spørre alle skandinaviere som ligner på bildet jeg har sett av deg om de heter Mary Poppins på dol. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...