Gå til innhold

Mallorca

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meg som er trådstarter, hadde i utgangspunktet tenkt å holde en lav profil her inne framover men nå ble jo dette litt artig, skal du til mallorca den 19 august også?

He-he, er det deg? :o) Jepp, Mallorca 19 august!

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

He-he, er det deg? :o) Jepp, Mallorca 19 august!

Oi da er vi på samme fly kanskje? ;-O

Mary Poppins
Skrevet

Du trenger ikke være redd for at vi bor på samme hotell, for vi skal bo i Magaluf. Men det er jo bare noen hundre meter fra Palma Nova, og siden du er en drikkefant av de sjeldne, skal du ikke se bort ifra at det er i Magaluf du kommer til å ferdes om kvelden. :)

Jeg får passe på å styre shotsinntaket tilstrekkelig til å unngå å spørre alle skandinaviere som ligner på bildet jeg har sett av deg om de heter Mary Poppins på dol. :)

Hehe ditto, men en ting er å gå rundt å spørre folk om de er Mary Poppins, en annen ting er å fly rundt å spørre folk om de er ShitDiddelyDoo ;)

Jeg kommer nok til å ferdes noen netter i Magaluf ja, kjenner jeg megselv rett :)

Mary Poppins
Skrevet

Du trenger ikke være redd for at vi bor på samme hotell, for vi skal bo i Magaluf. Men det er jo bare noen hundre meter fra Palma Nova, og siden du er en drikkefant av de sjeldne, skal du ikke se bort ifra at det er i Magaluf du kommer til å ferdes om kvelden. :)

Jeg får passe på å styre shotsinntaket tilstrekkelig til å unngå å spørre alle skandinaviere som ligner på bildet jeg har sett av deg om de heter Mary Poppins på dol. :)

Jeg kan forresten ikke huske at jeg har skrevet det svaret igår, jeg vet jeg fikk i meg en del vin men_så_mye?

Utrolig at jeg har klart å skrive så feilfritt!.. jeg begynner å bli dreven.. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe ditto, men en ting er å gå rundt å spørre folk om de er Mary Poppins, en annen ting er å fly rundt å spørre folk om de er ShitDiddelyDoo ;)

Jeg kommer nok til å ferdes noen netter i Magaluf ja, kjenner jeg megselv rett :)

Ja, det å starte samtalen med å påpeke at de ligner Mary Poppins, er jo muligens et sjekketriks.

Å si de ligner Shit er langt verre. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...