Gjest mij Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Det er meg som er trådstarter, hadde i utgangspunktet tenkt å holde en lav profil her inne framover men nå ble jo dette litt artig, skal du til mallorca den 19 august også? He-he, er det deg? ) Jepp, Mallorca 19 august! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 He-he, er det deg? ) Jepp, Mallorca 19 august! Oi da er vi på samme fly kanskje? ;-O 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Du trenger ikke være redd for at vi bor på samme hotell, for vi skal bo i Magaluf. Men det er jo bare noen hundre meter fra Palma Nova, og siden du er en drikkefant av de sjeldne, skal du ikke se bort ifra at det er i Magaluf du kommer til å ferdes om kvelden. Jeg får passe på å styre shotsinntaket tilstrekkelig til å unngå å spørre alle skandinaviere som ligner på bildet jeg har sett av deg om de heter Mary Poppins på dol. Hehe ditto, men en ting er å gå rundt å spørre folk om de er Mary Poppins, en annen ting er å fly rundt å spørre folk om de er ShitDiddelyDoo Jeg kommer nok til å ferdes noen netter i Magaluf ja, kjenner jeg megselv rett 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Du trenger ikke være redd for at vi bor på samme hotell, for vi skal bo i Magaluf. Men det er jo bare noen hundre meter fra Palma Nova, og siden du er en drikkefant av de sjeldne, skal du ikke se bort ifra at det er i Magaluf du kommer til å ferdes om kvelden. Jeg får passe på å styre shotsinntaket tilstrekkelig til å unngå å spørre alle skandinaviere som ligner på bildet jeg har sett av deg om de heter Mary Poppins på dol. Jeg kan forresten ikke huske at jeg har skrevet det svaret igår, jeg vet jeg fikk i meg en del vin men_så_mye? Utrolig at jeg har klart å skrive så feilfritt!.. jeg begynner å bli dreven.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hehe ditto, men en ting er å gå rundt å spørre folk om de er Mary Poppins, en annen ting er å fly rundt å spørre folk om de er ShitDiddelyDoo Jeg kommer nok til å ferdes noen netter i Magaluf ja, kjenner jeg megselv rett Ja, det å starte samtalen med å påpeke at de ligner Mary Poppins, er jo muligens et sjekketriks. Å si de ligner Shit er langt verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.