Gjest Dolianas syndrom Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvis jeg var forsker og fant et gen som førte til en sjelden defekt, eller symptomer som til sammen dannet diagnose så ville jeg ikke at det skulle oppkalles etter meg. Hadde dere hatt betenkeligheter med å oppkalle et syndrom etter dere?. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Neida, det hadde da vært stilig med Lillemus-syndromet? ;o) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Tenker du på programmet om Treacher Collins -syndrom? jeg så nettopp et program om det syndromet, og har du ikke sett det blir jo dette litt corny, men det var slikt et bra program for meg akkurat nå. Å se disse sterke flotte menneskene. Gav meg perspektiv på ting jeg sliter med. Har du ikke sett programmet gikk du glipp av noe. Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt. Antar det betyr nye forskningsmidler og høy status å finne nye syndromer, og derav navnoppkallingen. 0 Siter
Gjest misfornøyd mann Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Neida, det hadde da vært stilig med Lillemus-syndromet? ;o) Det finnes allerede. Har opplevd det på kroppen, bokstavelig talt. Kom ikke inn. 0 Siter
Gjest Dolianas syndrom Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Tenker du på programmet om Treacher Collins -syndrom? jeg så nettopp et program om det syndromet, og har du ikke sett det blir jo dette litt corny, men det var slikt et bra program for meg akkurat nå. Å se disse sterke flotte menneskene. Gav meg perspektiv på ting jeg sliter med. Har du ikke sett programmet gikk du glipp av noe. Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt. Antar det betyr nye forskningsmidler og høy status å finne nye syndromer, og derav navnoppkallingen. Jeg så det samme programmet som deg, og kunne ikke la være å bli rørt og imponert over det motet disse menneskene viste. Men allikevel så forstår jeg ikke helt hvorfor forskere velger å oppkalle syndromer etter seg selv. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har jo Keinsteinsyndromet,; når du våkner, mangler et par tenner og har skoa på i senga, da er det lørdag. Når du blir påtruffet hengende mellom to politihester etter beina, da er det søndag natt. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg så det samme programmet som deg, og kunne ikke la være å bli rørt og imponert over det motet disse menneskene viste. Men allikevel så forstår jeg ikke helt hvorfor forskere velger å oppkalle syndromer etter seg selv. Anerkjennelse og status. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.