Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har smelta til en liten klyse som henger fast i smeltet asfalt 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg er her med 1/4dels øye. har mailet deg drittkjerring. skjønner sopm vanlig ikke det spøtt av hva du skriver! hva pokker er du har smelta????????? *smask* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg er her med 1/4dels øye. har mailet deg drittkjerring. skjønner sopm vanlig ikke det spøtt av hva du skriver! hva pokker er du har smelta????????? *smask* Vet du hvor varmt det er her??? sanden de skal stro paa isete veier til vinteren blir naa stroedd paa asfalten slik at ikke vi - og biler - skal henge fast! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Vet du hvor varmt det er her??? sanden de skal stro paa isete veier til vinteren blir naa stroedd paa asfalten slik at ikke vi - og biler - skal henge fast! kyss katta, er 32 grader her inne og jeg jobber med 3 vifter midt i ansiktet!!!! har ikek vondt av deg!!! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 kyss katta, er 32 grader her inne og jeg jobber med 3 vifter midt i ansiktet!!!! har ikek vondt av deg!!! Drittunge!!! Faar ikke til aa sende mail naa...internal error paa AOL,men skal svare i loepet av helgen. men jeg ER her,blir...skal maile,lover!!!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Drittunge!!! Faar ikke til aa sende mail naa...internal error paa AOL,men skal svare i loepet av helgen. men jeg ER her,blir...skal maile,lover!!!! *susse på* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH NÅR DU VISER TRYNET DITT HER SÅ FÅR JEG IKKE GJORT EN DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 *susse på* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH NÅR DU VISER TRYNET DITT HER SÅ FÅR JEG IKKE GJORT EN DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liza ugle er et uromoment. *rapportere til sjefen* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 *susse på* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH NÅR DU VISER TRYNET DITT HER SÅ FÅR JEG IKKE GJORT EN DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trodde du skulle sove naa? Hvordan kan du sove og jobbe samtidig? Offentlig ansatt f.eks 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 *susse på* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH NÅR DU VISER TRYNET DITT HER SÅ FÅR JEG IKKE GJORT EN DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trodde du skulle sove naa? Hvordan kan du sove og jobbe samtidig? Offentlig ansatt f.eks 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Liza ugle er et uromoment. *rapportere til sjefen* Haaper sjefen tar et godt tak i oerene dine og drar godt til! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Haaper sjefen tar et godt tak i oerene dine og drar godt til! han sier at du er en urokråke!!! *håhpåhåhåhå* *uskyldig* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Trodde du skulle sove naa? Hvordan kan du sove og jobbe samtidig? Offentlig ansatt f.eks jeg jobber til 05! og nå må jeg sikkert jobbe til 07 fordi du er så forstyrrende at jeg mister all konsentrasjon ... men... grus i veien??? fordi det er varmt?? gærne briter.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 han sier at du er en urokråke!!! *håhpåhåhåhå* *uskyldig* det blir for mye for meg å tenne en sigarett, inhalere den, jobbe, se på viften, drikke kaffe i et annet rom (fordi jeg søler), taste med deg og å sitte å se vakker ut. ... 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg jobber til 05! og nå må jeg sikkert jobbe til 07 fordi du er så forstyrrende at jeg mister all konsentrasjon ... men... grus i veien??? fordi det er varmt?? gærne briter.. Og saa har toppene i NHS sagt at vi maa ta kjoelebager med vaan og vaate kluter med paa soverommet slik at vi kan kjoele oss ned om nettene...og varmeflasker med kaldt vann. Farlig,vettu. men helt sant,igaar risikerte man aa staa fast i aslfalten... 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 det blir for mye for meg å tenne en sigarett, inhalere den, jobbe, se på viften, drikke kaffe i et annet rom (fordi jeg søler), taste med deg og å sitte å se vakker ut. ... Aa se vakker ut kan jeg tenke meg tar all energi....resten klarer du lett 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Og saa har toppene i NHS sagt at vi maa ta kjoelebager med vaan og vaate kluter med paa soverommet slik at vi kan kjoele oss ned om nettene...og varmeflasker med kaldt vann. Farlig,vettu. men helt sant,igaar risikerte man aa staa fast i aslfalten... jøsses, men tåler dere så lite varme? er det over 35 grader der nede nå? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Aa se vakker ut kan jeg tenke meg tar all energi....resten klarer du lett det var da veldig så rappkjefta vi var i kveld???????? *vifter kjevla* frooooooooooooooooooooooooooooooosken!!!!!!!!!!!!! hvor errrrrrrrrrr duuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jøsses, men tåler dere så lite varme? er det over 35 grader der nede nå? Nei, bare ca 20 akkurat naa. Men luftfuktigheten er ille!! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 det var da veldig så rappkjefta vi var i kveld???????? *vifter kjevla* frooooooooooooooooooooooooooooooosken!!!!!!!!!!!!! hvor errrrrrrrrrr duuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! *Dukker* Hvorfor er det saa mange idioter paa veiene. Bilen min er trekkspill....og det er IKKE min skyld 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Nei, bare ca 20 akkurat naa. Men luftfuktigheten er ille!! å.. ok.. men... 20 grader? jøss, det er jo ingenting.. men det kan bli fælt om luftfuktigheten er lav... skal jeg sendte en hodevifte til deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.