Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 det var da veldig så rappkjefta vi var i kveld???????? *vifter kjevla* frooooooooooooooooooooooooooooooosken!!!!!!!!!!!!! hvor errrrrrrrrrr duuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Vi maa sikkert rope i overskriften...hun har litt tungt for det,vet du! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 *Dukker* Hvorfor er det saa mange idioter paa veiene. Bilen min er trekkspill....og det er IKKE min skyld jeg vet ikke kjære. jeg har akkurat såvidt skumpet borti en bil her, gudbedre det kom på 13 000.. hvor skal jeg sende regningen 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Vi maa sikkert rope i overskriften...hun har litt tungt for det,vet du! *nikker* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 å.. ok.. men... 20 grader? jøss, det er jo ingenting.. men det kan bli fælt om luftfuktigheten er lav... skal jeg sendte en hodevifte til deg? omvendt,..omvent...jo hoyere humidity jo verre er det...vil ha air condition!! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg vet ikke kjære. jeg har akkurat såvidt skumpet borti en bil her, gudbedre det kom på 13 000.. hvor skal jeg sende regningen Hva med makuleringsmaskinen? men du betaler vel ikke selv...hva med forsikring?? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 omvendt,..omvent...jo hoyere humidity jo verre er det...vil ha air condition!! ja høy ja, det var det jeg mente. Men har du ikke aircon?? hvordan overlever du stakkars menneske!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hva med makuleringsmaskinen? men du betaler vel ikke selv...hva med forsikring?? må betale det, egenandelen er jo høy som et vondt år! men har du og kræsjet.. si ja.. jeg trenger trøst i kveld. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 ja høy ja, det var det jeg mente. Men har du ikke aircon?? hvordan overlever du stakkars menneske!! Sa jo at jeg er en smeltet klyse *Bella Senil* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Sa jo at jeg er en smeltet klyse *Bella Senil* du må seriøst vurdere norsk kurs............. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 må betale det, egenandelen er jo høy som et vondt år! men har du og kræsjet.. si ja.. jeg trenger trøst i kveld. Ja,...dvs noen kraesjet meg...idioten skiftet fil midt i en rundkjoering...hadde fire filer aa velge mellom...og maatte selvsagt sikte paa meg. Hva skjedde med deg? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ja,...dvs noen kraesjet meg...idioten skiftet fil midt i en rundkjoering...hadde fire filer aa velge mellom...og maatte selvsagt sikte paa meg. Hva skjedde med deg? jeg har et brukket ribbben, og jeg har litt vondt i hode, men jeg tror det går bra. jeg måtte skyndte meg p åjobb vet du. har ikke tid til sånt da. men herregud.. kjørte han i deg?? hva slags idiot er det som ikke ser varselsskilter på din bil! (kjør ikk nær denne bilen, eieren er norsk!, evt det som m har bakpå... LOL) 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 du må seriøst vurdere norsk kurs............. What's wrong with my written Norwegian??...you'd better wait until you hear my accent 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 What's wrong with my written Norwegian??...you'd better wait until you hear my accent den suger. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg har et brukket ribbben, og jeg har litt vondt i hode, men jeg tror det går bra. jeg måtte skyndte meg p åjobb vet du. har ikke tid til sånt da. men herregud.. kjørte han i deg?? hva slags idiot er det som ikke ser varselsskilter på din bil! (kjør ikk nær denne bilen, eieren er norsk!, evt det som m har bakpå... LOL) M sin er bra! jeg har en som sier " Beware! Driver left guide dog at home" 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 M sin er bra! jeg har en som sier " Beware! Driver left guide dog at home" LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *vil også ha* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *vil også ha* Jeg maa gjoere noe her...kommer tilbake om ca en time...hvis du er like vaaken 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg maa gjoere noe her...kommer tilbake om ca en time...hvis du er like vaaken JAA!!!! *danse på stolen* 0 Siter
frosken Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Staaaakar! God aften forresten:-) Eller kanskje har du gått og lagt deg, slik at jeg burde ha sagt god natt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.