Gjest Ulvinnen Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Gratulerer, så fantastisk, da! Og når du sier at du kom inn i den byen du helst vil studere i, så regner jeg med at det betyr at du skal bort fra hjemmets klamme hånd. Så godt at alt ordner seg for deg :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Grattis! Det må føles utrolig godt. Men det ligger mye hardt arbeid foran deg ennå. 0 Siter
Gjest Hipphipp Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Gratulerer! Jeg har en slektning som også vurderer å gå samme veien. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Dory skrev (På 21.7.2006 den 9.51): Oj! Gratulerer så mye!! Så utrolig flott. Forresten, vil du bli psyk'en min om 5 år? Jeg har OCD (Tvangstanker) Anbefaler deg å lese om det, Veldig få (til og med av psykologer) som vet ordentlig hva det er...) Jeg har tvangstanker som gjør at jeg er redd for å bli smittet av farlige sykdommer. Og føre dette vidre til usykldige mennesker. Hørtes merkelig ut. Men jeg er faktisk en oppegåenbde jente asså!! *Hihi* Nesten frisk i dag, jeg har fått hjelp av noen som kunne dette:)) *Wiiii* Kose deg masse, spis mer is i dag!! Klem:) Tusen takk for fint svar. Skal sørge for at jeg får lest litt om temaet du tar opp, og ønsker deg lykke til videre også =) *ta en is til* 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Ulvinnen skrev (På 22.7.2006 den 12.28): Gratulerer, så fantastisk, da! Og når du sier at du kom inn i den byen du helst vil studere i, så regner jeg med at det betyr at du skal bort fra hjemmets klamme hånd. Så godt at alt ordner seg for deg :-) Ja!! Flytter om tre uker. Og vi har enda ikke hatt den obligatoriske store sommerkrangelen enda, så jeg krysser fingrene for at vi kan bryte den tradisjonen i år =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 for alle gratulasjonene =) (selv om jeg kanskje fisket ørlite granne etter det) 0 Siter
org Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 DarkPink skrev (På 23.7.2006 den 13.14): for alle gratulasjonene =) (selv om jeg kanskje fisket ørlite granne etter det) Biiiitte litt, kanskje. :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 DarkPink skrev (På 23.7.2006 den 13.06): Ja!! Flytter om tre uker. Og vi har enda ikke hatt den obligatoriske store sommerkrangelen enda, så jeg krysser fingrene for at vi kan bryte den tradisjonen i år =) Jeg er med på den fingerkryssingen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.