Gjest Violsa Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 En nær person jeg krangler med har en tendens til å krangle med å ignore.Riste på hodet. være totalt stille. Ikke svare. Snu seg annen vei. Velge og kun prate til den andre personen i rommet. Selv om man er 3 stykker. Jeg klikker. Blir så sint. Raserianfall. noen som har noe stratetegi og hvordan takle dette. jeg er kjempehissig 0 Siter
sheba Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Kanskje du burde forsøke og ikke bli så hissig? mange mennesker unngår diskusjoner når den de krangler med blir spinnvill:) nå vet jeg jo ikke hvorfor du blir så sint da, du får tilgi meg om det er berettiget at du blir så rasende.. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor gidder du å være hissig, da? Det skjønner jeg ingenting av. Kan du ikke bare ignorere tilbake? Dere liker tydeligvis ikke hverandre uansett... 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor gidder du å være hissig, da? Det skjønner jeg ingenting av. Kan du ikke bare ignorere tilbake? Dere liker tydeligvis ikke hverandre uansett... nei..Vil ikke godta at det er sånn. Vi er jo søsken. Og jeg er glad i han og han er sikkert glad i meg også tror jeg. Lurer på om det er noe med at han er langtidsledig og sliter egentlig veldig selv. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor gidder du å være hissig, da? Det skjønner jeg ingenting av. Kan du ikke bare ignorere tilbake? Dere liker tydeligvis ikke hverandre uansett... vi var kjempegode venner for 3-4 år siden. Dro ut på byen sammen. Han bodde hos meg lenge. Vet ikke hva som har skjedd bare. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg tror jeg hade bitt hissigheten i meg og ignorert ham også. La ham smake sin egen medisin! 0 Siter
red Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Du er forfølgeren og vedkommende er tilbaketrekkeren. Klassisk uten å vite hvor sint du blir av hva, kan jeg for min egen del si jeg ikke gidder diskutere med folk som fyker opp i drittsinne ved minste tegn til at andr er uenig. Spør om det er slik, om han/hun opplever deg som umottagelig for annet en tilbakemeldinger som passer deg 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Du er forfølgeren og vedkommende er tilbaketrekkeren. Klassisk uten å vite hvor sint du blir av hva, kan jeg for min egen del si jeg ikke gidder diskutere med folk som fyker opp i drittsinne ved minste tegn til at andr er uenig. Spør om det er slik, om han/hun opplever deg som umottagelig for annet en tilbakemeldinger som passer deg nei. det var vel ikke helt sånn. hadde kjøpt øl..som han ville kjøpe hos meg. Og jeg sa jeg skulle drikke det selv. Etter det fikk jeg plutselig overseings behandlingen. så føler det var urettferdig. vi var venner før det. Etter ølen var jeg plutselig ufyselig og ekkel og sånn 0 Siter
løvinne71 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 nei. det var vel ikke helt sånn. hadde kjøpt øl..som han ville kjøpe hos meg. Og jeg sa jeg skulle drikke det selv. Etter det fikk jeg plutselig overseings behandlingen. så føler det var urettferdig. vi var venner før det. Etter ølen var jeg plutselig ufyselig og ekkel og sånn Hvor gammel er du da?? Dette hørtes veldig fjortis ut, synes jeg... 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hvor gammel er du da?? Dette hørtes veldig fjortis ut, synes jeg... ja enig. og forklare ens egne feil som menneske ved å skyldle på at andre gjør feil er noe jeg ikke liker å vedkjenne meg med. tingen er vel at vi var venner da. før jeg nektet å selge broren min 6 øl. Og etter det var vi fiender og jeg var ond og han snakket ikke med meg. Men er selvfølgelig min feil som reagerer med sinne 0 Siter
red Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 nei. det var vel ikke helt sånn. hadde kjøpt øl..som han ville kjøpe hos meg. Og jeg sa jeg skulle drikke det selv. Etter det fikk jeg plutselig overseings behandlingen. så føler det var urettferdig. vi var venner før det. Etter ølen var jeg plutselig ufyselig og ekkel og sånn uffda. Nei vanskelig å si. Høres ut som broren din er litt furtepetter og bortskjemt 0 Siter
EllaJo Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Kunne vært søsteren min det Jeg ignorerer henne en tid, og etter en stund er hun noen lunde blid igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.