Gjest spillegal i familien Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Men de har øl på butikken. Og for en tørrlagt alkoholiker, spiller det liten trille om det er øl eller sprit som står på pallene idet du kommer inn døra på ICA. Det finnes også et pol på nesten ethvert kjøpesenter. Det vil alltid finnes ting som er ufarlige så lenge man driver med måte, men som noen klarer å lage ulykke av. De fleste alkoholikere foretrekker visst de sterke varene... 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 De fleste alkoholikere foretrekker visst de sterke varene... En alkoholiker lar selvsagt ikke være å drikke om han kun får tak i øl. 0 Siter
Gjest spillegal i familien Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 En alkoholiker lar selvsagt ikke være å drikke om han kun får tak i øl. Alkoholisme vet jeg ikke mye om, meg spillegalskap vet jeg det meste om... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.