Gå til innhold

Angrepillen?

Anbefalte innlegg

Gjest dillapilla
Skrevet

Etter å ha klart å reise på hyttetur med altfor lite p-piller måtte jeg "tynne" dem litt. Pleier å ta dem når jeg legger meg, ca 24.00.

Denne gangen tok jeg først en på natta, ca kl 04. Så ventet jeg et døgn og tok den neste kl 08 om morgenen. Den siste tok jeg påfølgende dag, kl 11.30. Så tok jeg neste på kvelden, og gjort det samme etter det.

Det står jo at det holder at det er innen 36 timer, men gjelder det når jeg forskyver slik over flere dager?

Evt må jeg gå og kjøpe en angrepille nå! Men vil helst slippe, tatt de en gang før og ble kvalm..

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke stolt helt på det der nei...

Skrevet

Man skal jo ta en hver dag. Det høres ikke så lurt ut det du har gjort.

Gjest dillapilla
Skrevet

Man skal jo ta en hver dag. Det høres ikke så lurt ut det du har gjort.

Jeg har tatt en hver dag, men det har gått ca 32 timer mellom hver pille.. altså langt innenfor de 36 timene.. men allikevel en forskyvning..

Skrevet

Jeg har tatt en hver dag, men det har gått ca 32 timer mellom hver pille.. altså langt innenfor de 36 timene.. men allikevel en forskyvning..

Har du tatt en hver dag bør det ikke være noe problem, men har du forskjøvet slik at den du skulle tatt torsdag først ble tatt fredag, bør du passe på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...