Gå til innhold

Hvem er verst?

Anbefalte innlegg

Gjest Den ble lang
Skrevet

Vet ikke hvordan man kan endre dette.Det involverer em hel arbeidsplass hvor alle har tatt sider.

Følg rettferdighetssansen din og gjør noe med det. Mobbende venner er de noe å ha? kansje det er din tur til å få gjennomgå neste gang, da trenger du selv noen som hjelper deg.

Vær så snill, gjør noe med dette, ikke la det bli med tanken.

Voksne kan suggere hverandre til å bli like ille mobbere som barn kan bli, får dette utarte seg blir det garantert værre.

Jeg gikk på voksenopplæring som ble anmeldt for rasisme i min tid, de kuleste i klassen var de som startet den gang også, og dro med seg alle andre.

Jeg sto dessverre stilltiende å så på, og angrer meg.

Offeret var snill, kjekk og grei, men mørkhudet.Men h*n var ingen kriminell mørkhudet, så det var ingen grunn for at h*n skulle få gjennomgå.

Jeg synes vedkommende var kjempegrei, men vi var vel to mot hele mobben.

Dette lærte meg at voksne kan mobbe like ille som barn. :(

Vi har vel alle hørt hvordan voksne er i stand til å baktale hverandre, spesielt kvinner om de er misunnelige eller vil fremheve seg selv, da tråkker de på andre kvinner.

Vi burde alle som en skjerpe oss, for vi har litt av det i oss alle sammen iblant. Vi her inne også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker kanskje at Alle de som ser det men ikke gjør noe med det er verst. Men hvis det står mellom den _ene_ som mobber og den _ene som ser det, er den som mobber verst. Dette skjer jo gjerne i grupper, da.

Gjest sweet peach
Skrevet

Feil. Det blir som stjeleren og den som ser stjelingen uten å gjøre noe.

En heler får egennytte av stjelingen. En som ser mobbing uten å gjøre noe har ingen egennytte av det, og gjør det for å sikre seg selv.

Ja, det er jo sant.

Skrevet

Er det barn det er snakk om så synes jeg mobberen er verst fordi unger ofte er redde for mobberen sjøl.

Gjelder det voksne så synes jeg det er like ille, feige folk er det kjipeste jeg vet.

Skrevet

Per.

Nei, det var noe annet.

Værst ? huhm. Mobberen. Mobberen er en ond kødd som ikke får nok oppmerksomhet hjemmefra. Ond ond. veldig ond.

Den som ikke gjør noe kan til nød kalles feig. Feig er ikke ond.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...