Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag,og den slo ut positiv. Men som skrevet har jeg jo blødd i 1 uke nå.Men det blør ikke noe særlig nå, som sagt før har jeg ikke blødd klumper eller hatt smerter. Var hos legen fikk jo sjokk av at testen var positiv, fikk komme inn til legen med en gang. Han sa at jeg sannsynlig var 6,5 uke på vei. Han kunne ikke se noe blod eller noe som hang så han kalte det. Jeg har bakoverbøyd livmor, så det var vanskelig kjenne livmoren så tidlig.

Har ikke blødd noe særlig i dag heller, kun et par dråper på papiret.

Tok blødprøve hos legen for å måle et eller annet, skal tilbake på mandag for å se om det synker eller stiger.

Vet ikke helt hva jeg tenker nå..........lei meg

trist,

og syns det er lenge vente på svar.

Legen sa jeg skulle se på det som om jeg er gravid frem til svaret kommer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239222-forts-mellombl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten!

Det du hadde var nok en festeblødning. Det er helt normalt, og det er også helt normalt å ha småblødninger i begynnelsen av svangerskapet.

Det legen målte var nok hcg-nivået. Det stiger hver dag, og man kan se om gravititeten utvikler seg normalt ved å se om det stiger.

Gratulerer med graviditeten!

Det du hadde var nok en festeblødning. Det er helt normalt, og det er også helt normalt å ha småblødninger i begynnelsen av svangerskapet.

Det legen målte var nok hcg-nivået. Det stiger hver dag, og man kan se om gravititeten utvikler seg normalt ved å se om det stiger.

Takk for det.

men nå kommer jeg til å springe på toalettet hele tiden for å se om det fortsetter å blø.

Blør ikke nå.

Men jeg hadde mens til vanlig tid med mye blødning i 2 dager, før jeg nå fikk småblødninger som har vart i 1 uke ( opphold med blødning i 1 1/2 uke)

så kan hende jeg mistet da, eller har gjort det nå, eller kommer til å miste.

Jeg klarer ikke glede meg over graviditeten før jeg vet noe etter svarene på mandag, vet ikke hvor lang tid det tar å få svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...