Lillemus Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Det finnes så mange søte små eyelets, som her f.eks.: http://www.stemplerogsaant.no/storefront.php?pid=209&c1=29&c2=29&c3= Men hvordan festes de? Må man ha en spesiell tang? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Helt utenfor temaet i tråden din, men: Husker du tråden om laseroperasjon på øynene? Nå har jeg gjort det Du kan ta kontakt på [email protected] (enten msn eller mail) om du vil høre om hvordan det var, for jeg fikk inntrykk av at du vurderte det også? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Helt utenfor temaet i tråden din, men: Husker du tråden om laseroperasjon på øynene? Nå har jeg gjort det Du kan ta kontakt på [email protected] (enten msn eller mail) om du vil høre om hvordan det var, for jeg fikk inntrykk av at du vurderte det også? Mail avsendt! ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Mail avsendt! ) Du har mail Mailen din havnet i junkmailfolderen min, så jeg skjønte ikke hvor det ble av den 0 Siter
Anki Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 det finnes noe som heter eyeletsetter som man bruker til å banke fast eyelets-ene. jeg liker best den som heter silent setter - da slipper man å banke og bråke med det 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 det finnes noe som heter eyeletsetter som man bruker til å banke fast eyelets-ene. jeg liker best den som heter silent setter - da slipper man å banke og bråke med det Så jeg må altså ha noe eget spesiealverktøy for å få dem på plass. *Lommeboka skriker* 0 Siter
Anki Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Så jeg må altså ha noe eget spesiealverktøy for å få dem på plass. *Lommeboka skriker* hihi - du har skaffa deg en dyr hobby nå, men det har du kanskje allerede skjønt..? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 hihi - du har skaffa deg en dyr hobby nå, men det har du kanskje allerede skjønt..? Jah..... Men så moro da gitt! ) 0 Siter
Anki Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jah..... Men så moro da gitt! ) jepp har drevet med det i litt over to år sjøl 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.