keinstein Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Nå er det oppdaget kornsirkler igjen borti her. Og "alle" er oppskaket igjen. Kan de ikke forstå at det er skøyere som er på ferde? Utenomjordiske vesener kommer ikke den lange veien bare for å lage sirkler i åkre. Og hvorfor bare åkre? Det har aldri vært oppdaget noen i enger. Det jeg vet. Og hvem faen er "Norsk Kornsirkelgruppe"? Jeg har hørt om "Norsk øl- og spasèrklubb" og "Himmelbjergets Norske Bestigerteam". 0 Siter
Mistera Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Duuu? ta deg nå en flytur og ta bilde av dette her:D Vil gjerne se:) Klart de kommer den lange veien for å lage navigasjonpunkter til den dagen de kommer med svææære ufoer og skal utrydde oss alle.. skulle jo bare mangle eller hva? *lol* 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Duuu? ta deg nå en flytur og ta bilde av dette her:D Vil gjerne se:) Klart de kommer den lange veien for å lage navigasjonpunkter til den dagen de kommer med svææære ufoer og skal utrydde oss alle.. skulle jo bare mangle eller hva? *lol* Jeg gadd ikke svinge innom en omvei på 100 m engang på veien hjem. Jeg nekter å gi det minste oppmerksomhet, for så å bli ledd ut når skøyeren melder seg. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Duuu? ta deg nå en flytur og ta bilde av dette her:D Vil gjerne se:) Klart de kommer den lange veien for å lage navigasjonpunkter til den dagen de kommer med svææære ufoer og skal utrydde oss alle.. skulle jo bare mangle eller hva? *lol* Navigasjonspunkter? Vi primitive menneskeslasker trenger ikke det -vi- en gang. Noen påstår de kan måle strømninger i jorda og styrer noe helt enormt. Men de er bare forstyrrede mennesker som vil mele sin egen mediakake. 0 Siter
Mistera Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Navigasjonspunkter? Vi primitive menneskeslasker trenger ikke det -vi- en gang. Noen påstår de kan måle strømninger i jorda og styrer noe helt enormt. Men de er bare forstyrrede mennesker som vil mele sin egen mediakake. Uanett:P hadde vært morsomt å sett bilde av denne kreasjonen:) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Navigasjonspunkter? Vi primitive menneskeslasker trenger ikke det -vi- en gang. Noen påstår de kan måle strømninger i jorda og styrer noe helt enormt. Men de er bare forstyrrede mennesker som vil mele sin egen mediakake. Hvordan blir kornsirklene laget, keinstein? jeg tror ikke på at ufoer har drevet å besøkt oss på nettene for å få tak i korn! De har vel bedre ting å finne på enn å rote rundt og lage riper i blomsterbed og alt som er!! jeg blir sint på dem jeg! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Se her: http://www.cropcircleconnector.com/2006/uffington1/uffington2006a.html 0 Siter
fresja Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Er dette kornsirkel? Så vidt jeg vet, kan man se sirkelen over 30 år etterpå: http://folk.ntnu.no/ullestad/Tekstar/UFO-ringen.html 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hvordan blir kornsirklene laget, keinstein? jeg tror ikke på at ufoer har drevet å besøkt oss på nettene for å få tak i korn! De har vel bedre ting å finne på enn å rote rundt og lage riper i blomsterbed og alt som er!! jeg blir sint på dem jeg! To mennesker, en lang pinne med en snor i hver ende: og tråkk! Det krever sikkert litt øvelse å få til fine mønstre. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Uanett:P hadde vært morsomt å sett bilde av denne kreasjonen:) Skal se hva jeg kan få til, men den er ikke verd det. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Hvordan blir kornsirklene laget, keinstein? jeg tror ikke på at ufoer har drevet å besøkt oss på nettene for å få tak i korn! De har vel bedre ting å finne på enn å rote rundt og lage riper i blomsterbed og alt som er!! jeg blir sint på dem jeg! Og hvorfor bare hveteåkre? Hvorfor ikke havre, kål, purre, solsikke, jordbær og raps? Nei, fordi de ikke er like samarbeidsvillige og ikke blir like fine, de nekter å legge seg så fint som hvetehalm/aks. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Se her: http://www.cropcircleconnector.com/2006/uffington1/uffington2006a.html Et annet spørsmål: hvorfor er de ikke like? De er bare like når det har vært bilder i avisene, leser aliens aviser? Det er alltid geometriske figurer som kan lages med geometriske verktøy som f eks roteres, reduseres med en line som rulles opp om en akse, vendes eller med hjelp av ulike store passere og sjablonger. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Er dette kornsirkel? Så vidt jeg vet, kan man se sirkelen over 30 år etterpå: http://folk.ntnu.no/ullestad/Tekstar/UFO-ringen.html Pøh. Du skal ikke gå mye på en slik sirkelformet sti for at det skal blir permanente merker i grunnen. Hardangervidda er f eks full av merkelige stier og tråkk. Folk og dyr har fulgt tørre grensesoner og konsistens i grunnen. De liker å gå tørt og hardt. Dermed oppstår systemer av merker. Det skal veldig lite til. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 To mennesker, en lang pinne med en snor i hver ende: og tråkk! Det krever sikkert litt øvelse å få til fine mønstre. Det oppstår også mønstre i når de dukker opp og hvor, som tyder på mennskers adferdsmønstre. Jeg ville ikke avslørt at jeg hadde gjort slik, bare til noen få kjente, og så hadde vi ledd av det i årevis mens ryktene gikk og vi vedlikeholdt myten med masse sludder. Jo fler som kommer og mer oppstyr, jo bedre, og jo verre å avsløre sannheten. 0 Siter
red Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hvordan blir kornsirklene laget, keinstein? jeg tror ikke på at ufoer har drevet å besøkt oss på nettene for å få tak i korn! De har vel bedre ting å finne på enn å rote rundt og lage riper i blomsterbed og alt som er!! jeg blir sint på dem jeg! Jeg så en dokumentar om det, et TV team skjulte seg der kornsirel hadde for vane å dukke opp på en gitt dato. Sånn uttpå natten kom en gjeng studenter med tau, ruller, markerte midtpunkt og rullet flatt kornet i intrikate mønstre. De jobbet hardt hele natten gjennom, og ble konfrontert npr de var ferdige. Viste seg at det hadde blitt en 'greie' og tradisjon. Menneskeskapt prank som har spredd seg, det er det det er. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Jeg så en dokumentar om det, et TV team skjulte seg der kornsirel hadde for vane å dukke opp på en gitt dato. Sånn uttpå natten kom en gjeng studenter med tau, ruller, markerte midtpunkt og rullet flatt kornet i intrikate mønstre. De jobbet hardt hele natten gjennom, og ble konfrontert npr de var ferdige. Viste seg at det hadde blitt en 'greie' og tradisjon. Menneskeskapt prank som har spredd seg, det er det det er. Studenter og andre lager til og med svære spesialverktøy og stiller med kassebiler og rene byggetegninger som om det skal lages et arkitektonisk byggverk, alt for å få bilde av kunstverket i avisene. Avisene er ikke så villige til å ta inn avsløringer av tøyset etterpå. 0 Siter
red Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Studenter og andre lager til og med svære spesialverktøy og stiller med kassebiler og rene byggetegninger som om det skal lages et arkitektonisk byggverk, alt for å få bilde av kunstverket i avisene. Avisene er ikke så villige til å ta inn avsløringer av tøyset etterpå. Så du programet ? Var ganske imponerende 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Hvor er "borti her"? På landet er avstander noe relativt. Rett nedi veien er f eks et par mil. Jeg vet ikke hva den åkern heter. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Så du programet ? Var ganske imponerende Jeg har sett et britisk, et dansk og et australsk. Vet ikke om jeg så hele. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.