keinstein Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg tror den holder fint en uke eller to i romstemperatur? Oksygenet gjør vinen om til eddik? Hva skjer egentlig? 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Er den ikke alltid sur? Jo men ikke ren eddik. Øl blir også til eddik om det får stå åpent. 0 Siter
birdie Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Kommer an på om du har sånn topp der du kan pumpe ut lufta, tror jeg - jeg forsøkte meg på en her om dagen som hadde stått i tre-fire dager, og den var slett ikke god lenger (hadde bare lukket den med den originale korken). 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Kommer an på om du har sånn topp der du kan pumpe ut lufta, tror jeg - jeg forsøkte meg på en her om dagen som hadde stått i tre-fire dager, og den var slett ikke god lenger (hadde bare lukket den med den originale korken). Da må jeg drekke det opp straks. 0 Siter
birdie Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Da må jeg drekke det opp straks. Ja, det bør du. Du får ta det som en mann. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Ja, det bør du. Du får ta det som en mann. Som sagt, så gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.