Gå til innhold

Når man slutter med mini-pillen...

Anbefalte innlegg

Gjest litt bekymret nå
Skrevet

...er det vanlig å ikke få mensen? Det er nå ca en uke siden jeg skulle hatt mensen. Lurer på om jeg bør ta en graviditets-test, men jeg har ikke hatt sex siden før jeg sluttet på pilla, og jeg har hatt mensen en gang etter det... Jeg fikk bittelitt brunlig utflod en kveld, rundt den tida jeg skulle hatt mensen, men det var alt. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man slutter på p-pillen er det i hvertfall vanlig å ikke få tilbake regelmessig mens med en gang. Sikker på du ikke er gravid?

Gjest litt bekymret nå
Skrevet

Når man slutter på p-pillen er det i hvertfall vanlig å ikke få tilbake regelmessig mens med en gang. Sikker på du ikke er gravid?

Jeg kan jo ikke være sikker, men det er svært usannsynlig ettersom jeg gikk på pilla da jeg hadde sex, og fikk mensen etterpå... Men jeg har aldri før hoppet over en mens... Bortsett fra da jeg har vært gravid da.

Snacky1365380698
Skrevet

Sluttet på minipillen 2 mnd siden og ikke fått mensen enda. Helt normal sier gynokologen min. Kan ta mnd før kroppen har stabilisert seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...