Gjest bringebærbusken Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 har noen et råd til meg om datter som sier at hun "hater meg" og ikke vil se meg igjen når hun ikke får det som hun vil? hun bor for seg selv.hvordan skal jeg takle henne? 0 Siter
fineline Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hvor gammel er hun? Du skal ikke gjøre noe annet enn det du vanligvis gjør. Hun kan ikke få det som hun vil hvis ikke du vil. Så enkelt er det. Jeg vet godt at det er vanskelig;) 0 Siter
Gjest bringebærbusken Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hvor gammel er hun? Du skal ikke gjøre noe annet enn det du vanligvis gjør. Hun kan ikke få det som hun vil hvis ikke du vil. Så enkelt er det. Jeg vet godt at det er vanskelig;) hun er 19 år, og saken gjaldt pengespørsmål.hun bærer mye nag til meg.til tider har vi et godt forhold. men hun holder seg unna i mnd-vis når hun blir sint.det er tungt for en mor å bære 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg ville sagt: "men jeg er like glad i deg". 0 Siter
Gjest bringebærbusken Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hvor gammel er hun? Du skal ikke gjøre noe annet enn det du vanligvis gjør. Hun kan ikke få det som hun vil hvis ikke du vil. Så enkelt er det. Jeg vet godt at det er vanskelig;) hun har brukt opp egne penger,og jeg tilbyr henne mat og litt penger,hun har også vært hos meg noen dg , jeg forsørget henne med mat. når hun nå skal være hjemme hos seg selv, ville jeg gi henne mat og LITT penger-men hun vil BARE ha penger. det kan jeg ikke gi henne.for da bruker hun dem til andre ting enn mat(fest etc.)jeg har sponset henne med litt penger tidligere i sommer også, og jeg synes hun trenger å lære at hun må klare seg uten penger til fest etc frem til neste lønn,når hun tross alt har brukt opp egen lønn. hun vil ikke ta i mot mat fra meg-bare penger,sier hun-hun sulter heller-sier hun. 0 Siter
Gjest Gjest Hansen Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 hun har brukt opp egne penger,og jeg tilbyr henne mat og litt penger,hun har også vært hos meg noen dg , jeg forsørget henne med mat. når hun nå skal være hjemme hos seg selv, ville jeg gi henne mat og LITT penger-men hun vil BARE ha penger. det kan jeg ikke gi henne.for da bruker hun dem til andre ting enn mat(fest etc.)jeg har sponset henne med litt penger tidligere i sommer også, og jeg synes hun trenger å lære at hun må klare seg uten penger til fest etc frem til neste lønn,når hun tross alt har brukt opp egen lønn. hun vil ikke ta i mot mat fra meg-bare penger,sier hun-hun sulter heller-sier hun. Ikke gi henne noe (mat og penger). 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 hun har brukt opp egne penger,og jeg tilbyr henne mat og litt penger,hun har også vært hos meg noen dg , jeg forsørget henne med mat. når hun nå skal være hjemme hos seg selv, ville jeg gi henne mat og LITT penger-men hun vil BARE ha penger. det kan jeg ikke gi henne.for da bruker hun dem til andre ting enn mat(fest etc.)jeg har sponset henne med litt penger tidligere i sommer også, og jeg synes hun trenger å lære at hun må klare seg uten penger til fest etc frem til neste lønn,når hun tross alt har brukt opp egen lønn. hun vil ikke ta i mot mat fra meg-bare penger,sier hun-hun sulter heller-sier hun. Ikke gi henne noe som helst, utakknemlige drittungen. La henne klare seg selv, hun lærer aldri å få lønna til å strekke til om du hjelper henne hver enste mnd. Når hun blir voksen vil hun skjønne deg godt. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 hun har brukt opp egne penger,og jeg tilbyr henne mat og litt penger,hun har også vært hos meg noen dg , jeg forsørget henne med mat. når hun nå skal være hjemme hos seg selv, ville jeg gi henne mat og LITT penger-men hun vil BARE ha penger. det kan jeg ikke gi henne.for da bruker hun dem til andre ting enn mat(fest etc.)jeg har sponset henne med litt penger tidligere i sommer også, og jeg synes hun trenger å lære at hun må klare seg uten penger til fest etc frem til neste lønn,når hun tross alt har brukt opp egen lønn. hun vil ikke ta i mot mat fra meg-bare penger,sier hun-hun sulter heller-sier hun. Ikke gi henne noe. Hun må selv lære å ikke bruker mer enn hun har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.