Gjest sweet peach Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 LIker du best å ha gjester eller å være gjest selv? Jeg må beskjemmet innrømme at jeg liker best å VÆRE gjest! Jeg får så prestasjonsangst av å ha gjester på varm mat. Men ellers er det koselig å ha gjester. Pynte bord og stelle i stand er moro. Men gjestemat gir meg angst. hehe... 0 Siter
Gjest Gjest Hansen Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg liker nok best å gå på besøk selv, men det er også koselig å få gjester. Og da er det enklest å komme meg i seng...;-) Jeg stresser for mye før vi får besøk, og det er et stort minus. 0 Siter
Gjest bringebærbusken Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 enig m deg. jeg og får prestasjonsangst,men det blir jo vellykket,allikevel og koselig.vi må sikkert lære oss å ha mer tro på oss selv:)lykke til:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg elsker å være gjest men det kommer sikkert av at jeg alltid er vertinnen siden jeg ikke kjenner så mange jeg kan gå på besøk til. 0 Siter
Mañana Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Liker faktisk best å være vertinne jeg...men det gjelder bare gode venner/nær familie da, om det er folk jeg ikke kjenner så altfor godt vil jeg helst være gjest;) 0 Siter
lonelyP Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Helt enig med deg, best å være gjest. Jeg blir usikker og rar av å være vert. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg liker begge deler. Det er deilig å være gjest og slippe å gjøre noe som helst, bare vartes opp. Det er også kjempemorsomt å lage god mat til andre, pynte bord og så videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.