Gå til innhold

Gjest eller vert/vertinne ?

Anbefalte innlegg

Gjest sweet peach
Skrevet

LIker du best å ha gjester eller å være gjest selv?

Jeg må beskjemmet innrømme at jeg liker best å VÆRE gjest! Jeg får så prestasjonsangst av å ha gjester på varm mat. Men ellers er det koselig å ha gjester. Pynte bord og stelle i stand er moro. Men gjestemat gir meg angst. hehe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest Hansen
Skrevet

Jeg liker nok best å gå på besøk selv, men det er også koselig å få gjester. Og da er det enklest å komme meg i seng...;-) Jeg stresser for mye før vi får besøk, og det er et stort minus.

Gjest bringebærbusken
Skrevet

enig m deg. jeg og får prestasjonsangst,men det blir jo vellykket,allikevel og koselig.vi må sikkert lære oss å ha mer tro på oss selv:)lykke til:)

Skrevet

Jeg elsker å være gjest men det kommer sikkert av at jeg alltid er vertinnen siden jeg ikke kjenner så mange jeg kan gå på besøk til.

Skrevet

Liker faktisk best å være vertinne jeg...men det gjelder bare gode venner/nær familie da, om det er folk jeg ikke kjenner så altfor godt vil jeg helst være gjest;)

Skrevet

Helt enig med deg, best å være gjest. Jeg blir usikker og rar av å være vert.

Skrevet

Jeg liker begge deler. Det er deilig å være gjest og slippe å gjøre noe som helst, bare vartes opp. Det er også kjempemorsomt å lage god mat til andre, pynte bord og så videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...