Gå til innhold

Jordbær med fløte og dritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest såpekokeren
Skrevet

Alle skal ha tilgang til toalett med papir (en selvfølge) og vask (med såpe).

Gjest griseri
Skrevet

Jo takk, leste den jeg også. Og dermed var det slutt på jordbærkosen.

Og jordbærsyltetøykosen, for denne jordbæra skulle gå til industrien, vet aldri hvilket produkt den havner i. Kanskje i pai? eller yougert???

ShitDiddelyDo
Skrevet

Faen, altså. Det der har jeg ikke engang tenkt på.

Nå kommer jeg til å tenke på det.

Skrevet

Jo takk, leste den jeg også. Og dermed var det slutt på jordbærkosen.

Og jordbærsyltetøykosen, for denne jordbæra skulle gå til industrien, vet aldri hvilket produkt den havner i. Kanskje i pai? eller yougert???

Syltetøy blir kokt, og da drepes bakteriene.

Skrevet

Hva da med blåbær som man plukker i skogen og molter på fjellet. Man har vel ikke så gode muligheter til å vaske seg (etter dobesøk bak nærmeste busk)!

Skrevet

Hva da med blåbær som man plukker i skogen og molter på fjellet. Man har vel ikke så gode muligheter til å vaske seg (etter dobesøk bak nærmeste busk)!

Man har vel en flaske med vann?

Jeg ville ikke plukket og spist bær om jeg hadde bæsjet i skogen og tørket meg i rumpa uten å ha fått vasket hendene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...