Gjest Jordbærelsker Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Mmmmm, deilig!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123631 0 Siter
Gjest såpekokeren Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Alle skal ha tilgang til toalett med papir (en selvfølge) og vask (med såpe). 0 Siter
Gjest griseri Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jo takk, leste den jeg også. Og dermed var det slutt på jordbærkosen. Og jordbærsyltetøykosen, for denne jordbæra skulle gå til industrien, vet aldri hvilket produkt den havner i. Kanskje i pai? eller yougert??? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Faen, altså. Det der har jeg ikke engang tenkt på. Nå kommer jeg til å tenke på det. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jo takk, leste den jeg også. Og dermed var det slutt på jordbærkosen. Og jordbærsyltetøykosen, for denne jordbæra skulle gå til industrien, vet aldri hvilket produkt den havner i. Kanskje i pai? eller yougert??? Syltetøy blir kokt, og da drepes bakteriene. 0 Siter
fresja Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hva da med blåbær som man plukker i skogen og molter på fjellet. Man har vel ikke så gode muligheter til å vaske seg (etter dobesøk bak nærmeste busk)! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hva da med blåbær som man plukker i skogen og molter på fjellet. Man har vel ikke så gode muligheter til å vaske seg (etter dobesøk bak nærmeste busk)! Man har vel en flaske med vann? Jeg ville ikke plukket og spist bær om jeg hadde bæsjet i skogen og tørket meg i rumpa uten å ha fått vasket hendene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.