Gjest lykkelitt Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Om man har vunnet en stor premie og de som har holdt lotteriet ikke klarer å utlevere den premien man er lovet, MÅ man godta det som blir gitt som kompensasjon? Noen som har link til regler ang dette? (Det er en ganske stor premie som jeg nødig vil gå glipp av.) 0 Siter
red Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 5% community ? 'Du er allerede en vinner ? ' Uff, beklager. Nei aner ikke så jeg burde bare holdt kjeft. sorry 0 Siter
Gjest lykkelitt Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 5% community ? 'Du er allerede en vinner ? ' Uff, beklager. Nei aner ikke så jeg burde bare holdt kjeft. sorry Hehe,..langt ifra. Vil ikke si noe mer om hva det gjelder, men det er ikke penger. 0 Siter
red Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hehe,..langt ifra. Vil ikke si noe mer om hva det gjelder, men det er ikke penger. Tja, har du vunnet en natt med Ayal og hun ikke vil likevell eller noe slikt ? 0 Siter
Gjest lykkelitt Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Tja, har du vunnet en natt med Ayal og hun ikke vil likevell eller noe slikt ? Noe sånt... (Det er ikke det at hun ikke vil, hun sender en annen (som jeg ikke aner om er bedre/dårligere, men i alle fall ikke det jeg ble lovet) i stedet.) 0 Siter
red Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Noe sånt... (Det er ikke det at hun ikke vil, hun sender en annen (som jeg ikke aner om er bedre/dårligere, men i alle fall ikke det jeg ble lovet) i stedet.) Hm, tror det er like greit å ta byttet. La det bli en surprise 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.