Gå til innhold

noen som har klart det??

Anbefalte innlegg

Gjest måbarevite

lurer på om noen har klart å få følelsene tilbake etter at de har kjølnet litt? samboeren min har mistet litt følelsene for meg, men vil ikke gå fra meg, sier han.

lurte derfor på om det er noen som har funnet tilbake de gode varme følelsene..

jeg elsker han så utrolig mye ennå og vil virkelig ikke gi opp, men må bare vite om det finnes happy-ending her inne også.. og ikke bare sorg..??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239272-noen-som-har-klart-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest you can do it

Jeg har ikke vært i den situasjonen, men jeg tror det er mulig. Kan dere dra på tur en helg bare dere to, eller gå ut en kveld å spise? Mimre om tiden da dere kom sammen..... Flørt og lek. Hverdagen kommer uansett for alle par, men prøv å nyte hverandre. Gi ham tid, det tror jeg er viktig. Og ikke noe mas. Lykke til.

Gjest PandaMiranda

Tror det er naturlig at samlivet går i bølger. Men det er samtidig viktig at begge er innstilt på å jobbe med det - hvis ikke, kan dere risikere å gli ifra hverandre for godt.

Det er viktig å investere tid i hverandre.

Og så er det viktig å være på bølgelengde, være gode venner, lytte, forstå hverandre, og ikke minst - dele humor.

Har dere noe dere begge ler av, som dere kan hente fram igjen og dyrke? Det kan være med på å løsne litt på snippen...

Gjest vilikkegiopp

Jeg har ikke vært i den situasjonen, men jeg tror det er mulig. Kan dere dra på tur en helg bare dere to, eller gå ut en kveld å spise? Mimre om tiden da dere kom sammen..... Flørt og lek. Hverdagen kommer uansett for alle par, men prøv å nyte hverandre. Gi ham tid, det tror jeg er viktig. Og ikke noe mas. Lykke til.

tusen takk for svar. jeg synes det er utrolig vanskelig å gi han tid, for jeg er virkelig redd for å miste han. føler jeg forbereder meg mer på å miste han enn at det skal gå bra.. til tross for at han sier at det er meg han vil være med.. er bare litt redd følelsene ikke skal være der igjen noengang..

Annonse

Gjest måbarevite

Det har i alle fall vært øyeblikk der jag har tvilt på min kjærlighet til ham, og jeg antar det går begge veier.

men har denne tvilen vart i noen uker? det har den gjort hos han.. han trengte litt tid for seg selv.. er bare redd han skal gli lengre vekk nå.. jeg har ikke så godt selvbilde og det har ført til at det har vært veldig vanskelig for meg.. men tusen takk for at du svarer meg..

men har denne tvilen vart i noen uker? det har den gjort hos han.. han trengte litt tid for seg selv.. er bare redd han skal gli lengre vekk nå.. jeg har ikke så godt selvbilde og det har ført til at det har vært veldig vanskelig for meg.. men tusen takk for at du svarer meg..

Mnei, den har vel aldri vart så lenge - tror jeg. Følelsene kommer og går. Litt opp og så litt ned og så litt opp igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...