Lillemus Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg har ikke spesialmiddel i huset, kan jeg bruke vanlig Jif kjøkken? 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Bare det blir helt rent for vaskemiddelrester, for det blir svidd fast når plata blir varm igjen. Jif er ikke så effektivt. Få tak i en vinduskrape. Sånn som bruker et 10 cm breit barberblad. Effektivt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Bare det blir helt rent for vaskemiddelrester, for det blir svidd fast når plata blir varm igjen. Jif er ikke så effektivt. Få tak i en vinduskrape. Sånn som bruker et 10 cm breit barberblad. Effektivt. Skrape fulgte med ovnen, men er den effektiv nok på småflekker da? Det er ikke noe som er brent, den er bare ikke blank. 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Bare det blir helt rent for vaskemiddelrester, for det blir svidd fast når plata blir varm igjen. Jif er ikke så effektivt. Få tak i en vinduskrape. Sånn som bruker et 10 cm breit barberblad. Effektivt. Jeg bruker aldri rengjøringsmiddel på keramisk komfyrtopp. Bruk mikrofiberklut KUN med vann. Skrape hvis det er inngrodde rester der. 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg bruker aldri rengjøringsmiddel på keramisk komfyrtopp. Bruk mikrofiberklut KUN med vann. Skrape hvis det er inngrodde rester der. Jeg mente ikke å poste under ditt innlegg,sorry. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Skrape fulgte med ovnen, men er den effektiv nok på småflekker da? Det er ikke noe som er brent, den er bare ikke blank. Søk på "Ceramic Stovetop Cleaner" Eller bruk et eller annet beregnet for å rense fliser. Jeg ville tro basiske vaskemidler av alle typer funker, siden det stort sett er organisk materiale. Lut er sikkert fint, men ikke for fingre og øyne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Jeg bruker aldri rengjøringsmiddel på keramisk komfyrtopp. Bruk mikrofiberklut KUN med vann. Skrape hvis det er inngrodde rester der. Mikrofiberklut føres opp på handlelista. Takk for tipset! ) 0 Siter
Mañana Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Mr.Muscle har en egen for keramiske overflater. Den er veldig effektiv. Bruker skrapa først, for så å tørke av, sprøyte på litt middel, gni det utover og la det sitte et minutt før jeg tørker godt av med kjøkkenpapir igjen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg blander vanlig JIF skurekrem med Zalo og vann og lar det virke noen minutter før jeg gnir flekkene litt og vasker av med svamp og lunkent vann. Har til dags dato ikke trengt bruke skrapa, og min 14 år gamle keramiske topp ser akkurat ut som da den var ny. 0 Siter
Blésha Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Vi har MrMuscle som er beregnet på komfyrer med keramisk topp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.