Gjest den solbrente Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Har vært ute i båt i dag og nå er jeg så solbrent på ryggen! Det banker og verker og jeg er rød, rød, rød! Har lagt et håndkle vridd i kaldt vann over skuldrene og nakken der det er verst. Det svir og brenner og jeg klarer ikke å ha på meg tøy enda. Har smurt meg inn med Xylocain, det lindrer litt (har ikke noe annet her). Noen som kan gi meg et tidsperspektiv på hvor lenge den røde ryggen kan komme til å svi? 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Smør på aloe vera eller legg på tomatskiver. Gammelt kjerringråd. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Klin på Aloe Vera eller en eller annen after sun. 0 Siter
nanna Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Det kan jeg ikke, men jeg kan fortelle deg at du bør sørge for å smøre og smøre og smøre inn med krem/aloe vera det neste døgnet. 0 Siter
tut og kjør Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 spring på apoteket å kjøp Hvitvask du Godt gammalt kjerringråd som hjelper!!!! Iskaldt på med én gang, men dæ¤& å godt neste dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.