Gjest livet forandrer seg Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg står overfor store forandringer i mitt liv og føler at jeg fjerner meg fra tidligere venner. Det har skjedd engang før og nå er jeg lei meg for å føle at det skjer igjen. Jeg er en dame og dette gjelder både mannlige og kvinnelige venner. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Da får du sikkert nye venner som passer bedre til din nye livssituasjon. :-) 0 Siter
Gjest sweet peach Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Venner forandrer seg i ujevn takt, derfor blir det slik enkelte ganger. De vennene jeg hang mest sammen med for 20 år sidne, har jeg lite kontakt med i dag. Men jeg har fått et nytt nettverk som passer meg bedre nå. 0 Siter
Gjest sweet peach Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Venner forandrer seg i ujevn takt, derfor blir det slik enkelte ganger. De vennene jeg hang mest sammen med for 20 år sidne, har jeg lite kontakt med i dag. Men jeg har fått et nytt nettverk som passer meg bedre nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.