Gå til innhold

Fjerne seg fra venner

Anbefalte innlegg

Gjest livet forandrer seg
Skrevet

Jeg står overfor store forandringer i mitt liv og føler at jeg fjerner meg fra tidligere venner. Det har skjedd engang før og nå er jeg lei meg for å føle at det skjer igjen.

Jeg er en dame og dette gjelder både mannlige og kvinnelige venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du sikkert nye venner som passer bedre til din nye livssituasjon. :-)

Gjest sweet peach
Skrevet

Venner forandrer seg i ujevn takt, derfor blir det slik enkelte ganger. De vennene jeg hang mest sammen med for 20 år sidne, har jeg lite kontakt med i dag. Men jeg har fått et nytt nettverk som passer meg bedre nå.

Gjest sweet peach
Skrevet

Venner forandrer seg i ujevn takt, derfor blir det slik enkelte ganger. De vennene jeg hang mest sammen med for 20 år sidne, har jeg lite kontakt med i dag. Men jeg har fått et nytt nettverk som passer meg bedre nå.

Gjest sweet peach
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...