Gå til innhold

Deppa og motløs

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Jeg slanker meg nå. Og jeg hater kroppen min og er feit og stygg. Jeg blir så deppa.Fordi det tar så lang tid. Er så demotiverende når man må innstlle seg at det kan ihvertfall ta 6 måneder før man er i normalvekt.

skulle ønske jeg kunne trent 4 timer hver dag..sluttet å spise..gå ned fort og sånt..

men vet det ikke går da.For da går man opp i vekt med engang og mister muskler. Jeg har lært såpass. Så gjør det på gamle måten. Med å spise sunt og ofte. Og kanskje trene 4-5 ganger i uka. Altfor lite. Nå m jeg starte treningsopplegg. "2 times gåtur om dagen. Pluss spinning. Da må jeg vel gå ned fort.

folk som greier å gå ned 20.-30 kg. Jeg beunderer de. Er deprimerende når 1 kg ikke betyr en dritt og ikke merkes i det hele tatt og at man har sååååååååå lang vei å gå

Videoannonse
Annonse
nattsvermeren1365380995
Skrevet

hei! jeg synes ikke folk er feite og stygge fordet om de er overvektige.det synes jeg ikke du skal tenke om deg selv heller.jeg er sikker på at du er vakker og fin som du er:) klem:)

Gjest gikk selv ned mange kg
Skrevet

et halvt år går fort.

og det vises litt selv før det.

tren 5 ganger i uka og du raser ned.

men spis mat.

gikk fra bmi 29 til 23 lissom. på halvt år

Gjest Violsa
Skrevet

hei! jeg synes ikke folk er feite og stygge fordet om de er overvektige.det synes jeg ikke du skal tenke om deg selv heller.jeg er sikker på at du er vakker og fin som du er:) klem:)

jeg er en rimelig søt jente. Men dessverre altfor overvektig.Og det gjør jo noe med utseende.

men sant. ingen er stygge. Er ikke så overfladisk. Har en utrolig overvektig mor. Hun er verdens snilleste person. hun er godt likt , smart. Og hun har "draget" på menn. ..

så er bare meg selv jeg nedvurderer på den måten

Gjest elcon
Skrevet

Jeg kan ikke en gang begynne å sette meg inn i ditt sted. Jeg kan bare snakke ut i fra at jeg kjenner folk som har slanket seg.

Har ei venninne som har misten "noen" kilo og hun fulgte samme vei som deg. Hun hadde det rimelig tungt i perioder ettersom at hun drev på alene. Hun kunne ha dager hun var så langt nede at hun ikke gikk an å snakke til. Det var lite gøy!

Men de dagene hun stilte seg på vekta og så at hun hadde gått ned...det kunnne være snakk om noen gram...ei mer herlig jente kan man se langt etter...

Det jeg prøver å si er at det vil ta tid. Det er en ønskedrøm at ting skal skje over natta. Hvorfor ikke innfinne deg med det først som sist. Gled deg over hvert framskritt du har og fortsett med det du har begynt med! For all del ikke stopp bare fordi du ikke har nådd "matchvekta" til da og da. Jeg vet at det ikke går an. Du må bruke den tida det tar, men jeg gjentar meg selv nå...IKKE GI OPP!!!

nattsvermeren1365380995
Skrevet

jeg er en rimelig søt jente. Men dessverre altfor overvektig.Og det gjør jo noe med utseende.

men sant. ingen er stygge. Er ikke så overfladisk. Har en utrolig overvektig mor. Hun er verdens snilleste person. hun er godt likt , smart. Og hun har "draget" på menn. ..

så er bare meg selv jeg nedvurderer på den måten

skjønner,jeg har selv følt det sånn.hos meg var det selvbildet som lå til grunn for at jeg var misfornøyd med vekta og alt ellers også ved meg selv.fant ut at jeg ikke ble noe lykkeligere av å bli slankere(fordi jeg sleit med så mye mer enn bare vekta),men trening og vektreduksjon gir bedre helse,da.og trening er bra mot depresjon-og det merket jeg godt-at jeg ble i bedre humør av å trene. og godt å nå et mål man setter seg.lykke til,da! husk,frokosten er viktig.og det å spise lite og ofte.forbrenninga settes ned hvis man spiser for sjelden og for lite.klem:)

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg kjenner feelingen.

Meld deg inn på vektklubben.no (gratis)

Spis lite og ofte. Trim det du har tid og lyst til.

Jeg startet i januar og har til nå gått ned 10 kg. Kun med noen kostholdsendringer og noen lange gåturer hver uke. Jeg er ikke fanatisk og sier nei til godt som blir tilbydd meg, så vekttapet kunne vært større om jeg var sterkere ;o)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...