Gå til innhold

Gjøre noe romantisk i London...

Anbefalte innlegg

Gjest bailando
Skrevet

Jeg og dama skal til England om et par uker. Vi skal først være noen dager i London før vi drar et par dager til Stratford-Upon-Avon (jepp, Shakespears fødested....

Jeg har tenkt og grublet lenge på dette, men har ikke kommet noe lenger enn det. Har lyst til å gjøre noe über-romantisk for henne og vise hvor glad jeg er i henne. F**n hun har snudd oppned på livet mitt, altså...

Hun har f.eks. pratet om å gå tur i en park og ligge der å slappe av. Finnes det f.eks. noe sted hvor jeg kan få smurt en piknikkurv i London lr Stratford?(I know, teit, men jeg er en romantiker...:-)

Er det noen her som er kjent i London...eller noen romantikere kanskje...som kan gi meg noen tips om noe romantisk å gjøre i byen.

For å si det sånn...hvis vi reiser over uten at jeg har forberedt en liten overraskelsenoe romantisk på lur til henne, kommer jeg til å ha dårlig samvittighet...:-(

Noen tips...I'll take everything!!!!!!!!!

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...