Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg igjen cookies i Mozilla FF?

I IE er de jo å finne under C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temporary Internet Files

Jeg finner dem jo i FF,om jeg går inn i tools - options osv, men _hvor_ på maskina kan de ligge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cookies.txt og hostperm.1 i profilmappa.

evt cookperm.txt

Skrevet

Glemte:

Ikke endre dem, da kræsjer de. Bruk verktøy innstillinger informasjonskapsler.

Skrevet

C:\Documents and Settings\user\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\nummerogtall.default

Skrevet

Dæven. Glemte mer.

Mappa er skjult, slå på søk i skjulte filer og mapper, ellers finner du den ikke. Det er ikke meningen at noen skal røre dem.

Skrevet

C:\Documents and Settings\user\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\nummerogtall.default

Takker. Fant en tekstfil der ja.

Skrevet

Dæven. Glemte mer.

Mappa er skjult, slå på søk i skjulte filer og mapper, ellers finner du den ikke. Det er ikke meningen at noen skal røre dem.

Hehe, fått med deg alt nå?

Tør ikke rote inni der nei, så jeg går via tools osv.

Det var iallefall annerledes enn det er i IE.

Skrevet

Hehe, fått med deg alt nå?

Tør ikke rote inni der nei, så jeg går via tools osv.

Det var iallefall annerledes enn det er i IE.

Det er så mye annet å gjøre her. DOL er bare et av 12 åpne vinduer, så det kan gå litt fort i svingene. Dessuten må jeg ha mer minne i denne kassa og helst ny maskin med to skjermkort.

Skrevet

Det er så mye annet å gjøre her. DOL er bare et av 12 åpne vinduer, så det kan gå litt fort i svingene. Dessuten må jeg ha mer minne i denne kassa og helst ny maskin med to skjermkort.

Hørt på maken! Her inne må du være konsentrert da du svarer på så alvorlige spørsmål!!

;-)

Skrevet

Hørt på maken! Her inne må du være konsentrert da du svarer på så alvorlige spørsmål!!

;-)

Å ta feil av bleiemerker f eks kan føre til dødsfall?

Skrevet

Å ta feil av bleiemerker f eks kan føre til dødsfall?

Nå tenkte jeg mer på data osv. da, hehe.

Bleier har jeg ikke peiling på. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...