Gjest redd liten dame Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg bor i Haugesund og har en liten baby. i midten av august skal jeg, min mor, og babyen kjøre 3 timer ned til egersund. Men bare nå de siste ukene har det vært to trafikkulykker på nettop denne strekningen. Jeg er så livende redd for at dette skal skje med oss!! Min mor sier jeg må slappe av, men jeg klarer ikke det ;( Har jeg fått bilskrekk?... huff... 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 hei! tror det er normalt å være litt ekstra redd for slikt i en periode mens barnet er lite,men hvis denne redselen plager deg og utvikler seg til å gjelde flere ting,blir det jo veldig plagsomt for deg. har en bok å anbefale til deg:ingvard wilhelmsen-"livet er et usikkert prosjekt".les den,så kan du lære deg å slutte å bekymre deg. lykke til! og dette er ikke tull.det er den beste boken jeg har lest(og brukt,man må jobbe med tankegangen for å få det til.men det virker utrolig fort.) vært hyggelig med tilbakemld,om du velger å lese denne boken. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Kjør ekstra forsiktig! Så er det stor sjanse for å avverge en vanskelig situasjon hvis dere møter en bølle i trafikken. Og da mener jeg ikke å kjøre som en hattkall, altså langt under fartsgrensa og sånn, for det kan fort bli minst like farlig, da... Men vær oppmerksom og ta ingen unødige sjanser. Og følg fartsgrensa. God tur! 0 Siter
Gjest redd liten dame Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 hei! tror det er normalt å være litt ekstra redd for slikt i en periode mens barnet er lite,men hvis denne redselen plager deg og utvikler seg til å gjelde flere ting,blir det jo veldig plagsomt for deg. har en bok å anbefale til deg:ingvard wilhelmsen-"livet er et usikkert prosjekt".les den,så kan du lære deg å slutte å bekymre deg. lykke til! og dette er ikke tull.det er den beste boken jeg har lest(og brukt,man må jobbe med tankegangen for å få det til.men det virker utrolig fort.) vært hyggelig med tilbakemld,om du velger å lese denne boken. hei! Takk for tipset om den boken. Den skal jeg skaffe meg med en gang, siden jeg faktisk bekymrer meg for alt mulig dill dall. Det plager meg ganske mye, og noe av bekymringene mine hemmer meg faktisk i hverdagen. (og så sporer jeg litt av): for jeg står som regel å titter i gardinene for å se om naboer er ute å går, og hvis det er ingen i sikte, tør jeg å gå ned å hente posten, er nemlig redd for å prate med dem rett å slett! redd for å bade i andre bassenger fordi jeg er redd for å bli syk og sånn. og masse andre ting. Kan boken hjelpe meg over på andre tanker når det gjelder slike ting også? 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 hei! Takk for tipset om den boken. Den skal jeg skaffe meg med en gang, siden jeg faktisk bekymrer meg for alt mulig dill dall. Det plager meg ganske mye, og noe av bekymringene mine hemmer meg faktisk i hverdagen. (og så sporer jeg litt av): for jeg står som regel å titter i gardinene for å se om naboer er ute å går, og hvis det er ingen i sikte, tør jeg å gå ned å hente posten, er nemlig redd for å prate med dem rett å slett! redd for å bade i andre bassenger fordi jeg er redd for å bli syk og sånn. og masse andre ting. Kan boken hjelpe meg over på andre tanker når det gjelder slike ting også? ja,nettopp slike ting.sykdomsangst,angst for at katastrofer skal skje, men boka omhandler også mye mer.lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.