Gå til innhold

Gode filmer og bøker

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mm. *håper på salg* Ellers har de dem sikkert til leie.

Jeg tror ikke du får leid serien, men hvis du får leid den kommer du nok likevel billigere ut ved å kjøpe serien (hvis du får den til 299).

Husker f.eks. at den lokale videoshappa leide ut Band of Brothers (for øvrig også en HBO-serie), og da med to episoder per plate.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Holder på med Ulvenatten av Tom Egeland nå.

Den er god!

hare1365380455
Skrevet

Det er ikke noe tap. Jeg har vel lest de fleste bøkene til Anne Holt, Kari Fossum og Unni Lindell.

Har du lest en har du lest alle.

Men Kari Fossum er den dyktigste av dem.

Gå for Mankell og Jo Nesbø. Og ja - Varg Veum.

Jeg har lest alle til Nesbø nå. Very good! Staalesen må jeg lese. :)

hare1365380455
Skrevet

Holder på med Ulvenatten av Tom Egeland nå.

Den er god!

Og spennende!

Skrevet

Jeg tror ikke du får leid serien, men hvis du får leid den kommer du nok likevel billigere ut ved å kjøpe serien (hvis du får den til 299).

Husker f.eks. at den lokale videoshappa leide ut Band of Brothers (for øvrig også en HBO-serie), og da med to episoder per plate.

Sant det. Jeg skal sjekke platekompaniet. B of b har jeg hørt om. hva het den på norsk?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sant det. Jeg skal sjekke platekompaniet. B of b har jeg hørt om. hva het den på norsk?

Hmmm, lurer på om de kun bruker originaltittelen også i Norge.

Skrevet

Bla noen dager tilbake her, så finner du en tråd som heter noe som "hva er den beste boka du har lest?".

Skrevet

Hmmm, lurer på om de kun bruker originaltittelen også i Norge.

Nei, på NRK er jeg rimelig sikker på de kaller den "seks fot under".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, på NRK er jeg rimelig sikker på de kaller den "seks fot under".

Jeg er derimot rimelig sikker på at NRK ikke kaller Band of Brothers for Seks Fot Under.:)

Skrevet

Jeg er derimot rimelig sikker på at NRK ikke kaller Band of Brothers for Seks Fot Under.:)

Her har jeg visst blingset litt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...