Gjest Vårhild Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hvor i Oslo finner man Ikea bussene og hvor kjører de deg tilbake nårt du skal hjem igjen 0 Siter
carma Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 http://www.ikea.com/ms/no_NO/img/store_images/Slependen/oslo_buss.gif 0 Siter
keinstein Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Og så går den innom søppelplassen så du kan kaste skrotet du har kjøpt, like godt først som sist. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Og så går den innom søppelplassen så du kan kaste skrotet du har kjøpt, like godt først som sist. dårlig erfaring med ikea-møbler? 0 Siter
keinstein Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 dårlig erfaring med ikea-møbler? De holder fint hvis du ikke skal flytte / flytte på dem, og hvis du skrur dem fast i veggen. De jeg har kjøpt, har jeg limt i tillegg til de dustete skruene og de elendige koblingene. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 De holder fint hvis du ikke skal flytte / flytte på dem, og hvis du skrur dem fast i veggen. De jeg har kjøpt, har jeg limt i tillegg til de dustete skruene og de elendige koblingene. takk for rådet! da blir det IKKE ikea på meg da,når jeg skal handle møbler;) 0 Siter
keinstein Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 takk for rådet! da blir det IKKE ikea på meg da,når jeg skal handle møbler;) Eskene de kommer i er mer solide, men ikke alltid det heller. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Eskene de kommer i er mer solide, men ikke alltid det heller. se, DET hørtes positivt ut. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Sørsiden av sentralbanestasjonen, populært kalt "plata". 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 takk for rådet! da blir det IKKE ikea på meg da,når jeg skal handle møbler;) IKEA er bedre enn sitt rykte, og enn det Keinstein prøver å fremstille det som. Dvs. den aller billigste bokhylla er kanskje ikke super-solid, hva vet jeg. Men om man kjøper fx høye Billy bokhyller med vitrineskapsdører, så får man faktisk et helt fint skap, ikke noe som truer med å rase hvert øyeblikk. Vi har venner som også har IKEA-møbler, ikke noe galt i det, så lenge man altså styrer unna de aller billigste variantene, som det gjerne lyser dårlig kvalitet av. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 IKEA er bedre enn sitt rykte, og enn det Keinstein prøver å fremstille det som. Dvs. den aller billigste bokhylla er kanskje ikke super-solid, hva vet jeg. Men om man kjøper fx høye Billy bokhyller med vitrineskapsdører, så får man faktisk et helt fint skap, ikke noe som truer med å rase hvert øyeblikk. Vi har venner som også har IKEA-møbler, ikke noe galt i det, så lenge man altså styrer unna de aller billigste variantene, som det gjerne lyser dårlig kvalitet av. ok. takk for tips 0 Siter
keinstein Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 IKEA er bedre enn sitt rykte, og enn det Keinstein prøver å fremstille det som. Dvs. den aller billigste bokhylla er kanskje ikke super-solid, hva vet jeg. Men om man kjøper fx høye Billy bokhyller med vitrineskapsdører, så får man faktisk et helt fint skap, ikke noe som truer med å rase hvert øyeblikk. Vi har venner som også har IKEA-møbler, ikke noe galt i det, så lenge man altså styrer unna de aller billigste variantene, som det gjerne lyser dårlig kvalitet av. Noen av mine beste venner har IKEA-møbler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.