Gå til innhold

Haster!! Ikea buss

Anbefalte innlegg

Gjest Vårhild
Skrevet

Hvor i Oslo finner man Ikea bussene og hvor kjører de deg tilbake nårt du skal hjem igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så går den innom søppelplassen så du kan kaste skrotet du har kjøpt, like godt først som sist.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Og så går den innom søppelplassen så du kan kaste skrotet du har kjøpt, like godt først som sist.

dårlig erfaring med ikea-møbler?

Skrevet

dårlig erfaring med ikea-møbler?

De holder fint hvis du ikke skal flytte / flytte på dem, og hvis du skrur dem fast i veggen.

De jeg har kjøpt, har jeg limt i tillegg til de dustete skruene og de elendige koblingene.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

De holder fint hvis du ikke skal flytte / flytte på dem, og hvis du skrur dem fast i veggen.

De jeg har kjøpt, har jeg limt i tillegg til de dustete skruene og de elendige koblingene.

takk for rådet! da blir det IKKE ikea på meg da,når jeg skal handle møbler;)

Skrevet

Eskene de kommer i er mer solide, men ikke alltid det heller.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Eskene de kommer i er mer solide, men ikke alltid det heller.

se, DET hørtes positivt ut.;)

Skrevet

Sørsiden av sentralbanestasjonen, populært kalt "plata".

Skrevet

IKEA er bedre enn sitt rykte, og enn det Keinstein prøver å fremstille det som. Dvs. den aller billigste bokhylla er kanskje ikke super-solid, hva vet jeg. Men om man kjøper fx høye Billy bokhyller med vitrineskapsdører, så får man faktisk et helt fint skap, ikke noe som truer med å rase hvert øyeblikk. Vi har venner som også har IKEA-møbler, ikke noe galt i det, så lenge man altså styrer unna de aller billigste variantene, som det gjerne lyser dårlig kvalitet av.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

IKEA er bedre enn sitt rykte, og enn det Keinstein prøver å fremstille det som. Dvs. den aller billigste bokhylla er kanskje ikke super-solid, hva vet jeg. Men om man kjøper fx høye Billy bokhyller med vitrineskapsdører, så får man faktisk et helt fint skap, ikke noe som truer med å rase hvert øyeblikk. Vi har venner som også har IKEA-møbler, ikke noe galt i det, så lenge man altså styrer unna de aller billigste variantene, som det gjerne lyser dårlig kvalitet av.

ok.:) takk for tips

Skrevet

Noen av mine beste venner har IKEA-møbler.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...