Gjest LillemorX - hva skal han hete? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 ...som skal komme for å bo hos oss fra denne helgen, har inget navn, stakkars. Det er en kattunge hann som er helt sort. Kan noen hjelpe meg å finne et litt kult navn til han? Alle forslag mottas med stor takk! Smil fra... 0 Siter
Gjest er jeg bare en sur frue? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Happy, Obelix, Baltus, Bosse/Bossen, Napoleon, Pepsi, Nils, Simbad, Stardust eller Tarzan. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Happy, Obelix, Baltus, Bosse/Bossen, Napoleon, Pepsi, Nils, Simbad, Stardust eller Tarzan. Gamle Erik. 0 Siter
Mistera Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 En liten søt pus, må ha et lite søt navn:) Hva med Pax? Det betyr fred på latinsk, og alle søte små pusekatter som heter pax er kjempesnille:) *kremt det er iallefall min* 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Da jeg var meget yngre ønsket jeg meg en svart labrador som skulle hete Ragnar. Nå kommer jeg aldri til å ha labrador og om jeg skulle ha hund så skal den i alle fall ikke hete Ragnar! Så du kan godt få det navnet på den svarte pusen din istedet. ) *Hjelpsom* 0 Siter
fresja Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Vi hadde en som het Svartemanille, men ettersom det sluter på nille passer det kanskje best for en hunpus, 0 Siter
Klara Q Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Pepito! Var ikke det søtt, vel? "Kjælenavnet" kan da være Pepper. Kjært barn har mange! 0 Siter
lonelyP Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hva med Zorro? Det syntes jeg var tøft for en svart pus. 0 Siter
Gjest Barske Martin Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Martin eller Hans Martin, Det er kjempetøffe guttekattepusenavn. Jeg har alltid tenkt på navnet Martin som en svart, tøff og barsk kattepusgutt. Det må bare bli noe med Martin... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.