Gjest Enda noen alternativ Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Maradonna, Drillo, Zidane, Suveren, Don Juan eller Drible? 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Martin eller Hans Martin, Det er kjempetøffe guttekattepusenavn. Jeg har alltid tenkt på navnet Martin som en svart, tøff og barsk kattepusgutt. Det må bare bli noe med Martin... Jeg har noen i familien med en katt som heter Martin! 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hva med Zorro? Det syntes jeg var tøft for en svart pus. Den ville jeg gått for. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Marcus, Sofus.. Katten min heter Sofus. Det er en hunnkatt... :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Da jeg var meget yngre ønsket jeg meg en svart labrador som skulle hete Ragnar. Nå kommer jeg aldri til å ha labrador og om jeg skulle ha hund så skal den i alle fall ikke hete Ragnar! Så du kan godt få det navnet på den svarte pusen din istedet. ) *Hjelpsom* Hvorfor Ragnar? 0 Siter
Gjest Barske Martin Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har noen i familien med en katt som heter Martin! Hehe, så det er flere som tenker som meg! Er den katta svart? for den bare må jo være svart, ikke sant? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hvorfor Ragnar? Aner ikke. ) Kanskje på grunn av "Ragnar - farbror'n som inte vill va stor"? 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hehe, så det er flere som tenker som meg! Er den katta svart? for den bare må jo være svart, ikke sant? Den er stripete, mest svart.... 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Aner ikke. ) Kanskje på grunn av "Ragnar - farbror'n som inte vill va stor"? :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Aner ikke. ) Kanskje på grunn av "Ragnar - farbror'n som inte vill va stor"? Det här är ochså Ragnar i Ragnars fantasi, jo mer han tenker över det, jo mindre vil han bli... Den Ragnar? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Det här är ochså Ragnar i Ragnars fantasi, jo mer han tenker över det, jo mindre vil han bli... Den Ragnar? :-) Jepp - den Ragnar! ) 0 Siter
musikeren Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Svarte Faen. Naboene kommer sikkert til å synes det er like morsomt hver gang du står og roper på han. :-) 0 Siter
Gjest skal Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Svartebill? ..eller heter han Sortebill..? *rødme* Hjernen har visst tatt ferie.. 0 Siter
Gjest LillemorX - hva skal han hete? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hehe, ja jeg må si at her var det litt av hvert å velge imellom gitt :-) Har tenkt litt på egenhånd også, har foreløpig noen navn jeg "falt" litt for... Hva synes dere om disse navnene, tro? Armani, Charlie, Gizmo, Levis, Lucky, Timon Smil fra... 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 ..eller heter han Sortebill..? *rødme* Hjernen har visst tatt ferie.. "Jeg er kaptein Sortebill fra femtenhundreogfjorten...." 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hehe, ja jeg må si at her var det litt av hvert å velge imellom gitt :-) Har tenkt litt på egenhånd også, har foreløpig noen navn jeg "falt" litt for... Hva synes dere om disse navnene, tro? Armani, Charlie, Gizmo, Levis, Lucky, Timon Smil fra... Levis og Armani var fint, men man begynner kanskje automatisk å tenke på klær... 0 Siter
Gjest Levis er stilig Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hehe, ja jeg må si at her var det litt av hvert å velge imellom gitt :-) Har tenkt litt på egenhånd også, har foreløpig noen navn jeg "falt" litt for... Hva synes dere om disse navnene, tro? Armani, Charlie, Gizmo, Levis, Lucky, Timon Smil fra... Levis er røffetøft navn på en pusgutt. De andre er ikke no fine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.