Gjest er jeg bare en sur frue? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Vi ble invitert til noen av mine gamle venner og han ville ikke bli med. Han er sliten sier han. Men om kvelden vil han ut på byen med arbeidskolleger. Gjør dere mye hver for dere? Jeg vil gjerne at vi gjør begge deler, men det er dumt at han ikke blir med når vi er invitert bort. De lurer også på hvorfor han ikke blir med.... 0 Siter
Gjest gal mann Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 tja,kan hende han ikke trives med de vennene.eller så benytter han den ledige tiden med å treffe elskerinnen;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Kanskje han vet han kommer til å kjede seg i selskap med sine venner og heller vil spare energi og overskudd til å gå ut med gutta? 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Eh! Kom deg i dusjen, kle deg og bli nå for helvete med hadde nå jeg sagt. Og jeg hadde forventet at han hadde gjort det samme mot meg! 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Virker bare som han liker sine venner bedre enn dine. Sånn er det ofte, men mens kvinner ofte gjør en innsats for å være høflige, gidder ikke menn anstrenge seg for noe de ikke synes er verdt slitet. Han hadde ikke dødd av å være med. Men hva er best? Sur mann, eller ingen mann? Jeg hadde tatt ingen 0 Siter
Gjest Gift på 9. året Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Når vi først har anledning, går vi ut sammen, det er så sjelden at vi får det til derfor er det hyggelig at vi kan gjøre det sammen. 0 Siter
Gjest er jeg bare en sur frue? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 hvorfor spør du bare "ektefolk"? Overskriften ble bare slik...Andre må også gjerne svare! 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Han burde sagt at han ville på byen og ikke orket begge deler fra første stund. Dumt å skjule sånt! Vi gjør alt vi kan sammen, lite hver for oss (ikke gift, men samboere på tredje året). 0 Siter
Gjest er jeg bare en sur frue? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Han burde sagt at han ville på byen og ikke orket begge deler fra første stund. Dumt å skjule sånt! Vi gjør alt vi kan sammen, lite hver for oss (ikke gift, men samboere på tredje året). Nå er jeg ikke sur men trist. Han er ute på byn mens jeg sitter her alene. Det er som om han bare bor her for tiden og ikke er kjæresten min (det gjelder ikke bare dette). 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Nå er jeg ikke sur men trist. Han er ute på byn mens jeg sitter her alene. Det er som om han bare bor her for tiden og ikke er kjæresten min (det gjelder ikke bare dette). Jeg skjønner godt du er trist.... 0 Siter
Gjest er jeg bare en sur frue? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg skjønner godt du er trist.... Fikk jeg nettopp et svar som ble slettet? Da var det nok kanskje bra at jeg ikke fikk lest det, men det var noe i "svar til meg" jeg ikke kom inn på. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Fikk jeg nettopp et svar som ble slettet? Da var det nok kanskje bra at jeg ikke fikk lest det, men det var noe i "svar til meg" jeg ikke kom inn på. Ja, det stod et svar her som var ganske krast. Sikkert et troll. 0 Siter
Gjest er jeg bare en sur frue? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Ja, det stod et svar her som var ganske krast. Sikkert et troll. Så var det bare bra at jeg ikke leste det. 0 Siter
Gjest jens von b Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Fikk jeg nettopp et svar som ble slettet? Da var det nok kanskje bra at jeg ikke fikk lest det, men det var noe i "svar til meg" jeg ikke kom inn på. Han skrev at du var ei hurpe. 0 Siter
Gjest er jeg bare en sur frue? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Han skrev at du var ei hurpe. Ok. 0 Siter
Gjest jens von b Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Ok. få deg litt fremmed, så blir du ok. igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.