Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

For noen uker siden var kjæresten min på helgetur med to guttevenner hun har kjent i mange år. Jeg hadde ikke noe imot det, og er ikke av den sjalu typen.

Jeg har vært på hytta før, som ligger på et avsidesliggende sted utenfor allfarvei, og nesten uten mobildekning. Vi hadde derfor ikke snakket sammen før hun kom hjem, og jeg var spent på å høre om turen.

Hun fortalte om turer, bading, drikking og kortspill, rettere sagt normale ting for en hyttetur. Hun var rett og slett kjempeførnøyd! Hytta har bare ett soverom, så det er lite rom for privatliv, og de er nødt til å sove i to store dobbeltsenger. Etterhvert begynte det å dukke opp fantasier om at hun etter en del øl sammen med gutta, endte opp i senga sammen med dem. Jeg ble vanvittig kåt av tanken, og så dem for meg i alle mulige stillinger. Så for meg henne mens hun ble tatt bakfra av han ene, mens hun hadde han andre i munnen, at hun tok begge samtidig foran og bak, og at hun tok imot ladningene deres etter tur. Fantaserte så om at hun våknet morgenen etter og sugde begge to til de kom, og at dette pågikk hele helgen.

Er det flere som har en slik fantasi, både når det gjelder gutter og jenter?

Noen som synes jeg bør fortelle henne om denne fantasien?

Hva hadde du gjort om det faktisk hadde skjedd?, noe jeg har lurt litt på selv.

Nå blir jeg bare kåt av tanken, men om hun hadde fortalt at det faktisk hadde skjedd noe vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Kåt sommerhilsen;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239333-fantasi-om-kj%C3%A6resten-med-to-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...