Gjest rota Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Er ikke det i det hele tatt å få kjøpt mer? Hverken Elkjøp, Lefdal eller Expert har det. For det første så synes jeg de gir et bedre bilde, og skal man ha en brukbar flatskjerm så må man opp i minst 15000 har jeg inntrykk av. Noen som vet om et sted hvor man får kjøpt gamle gode billedrørsapparat? 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Både Expert, Elkjøp og Lefdal selger de schvææære tv'ene enda. Veldig få, men de har 1 og 2 av de. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Både Expert, Elkjøp og Lefdal selger de schvææære tv'ene enda. Veldig få, men de har 1 og 2 av de. Det må være en liten stund siden, for jeg har spurt, og de sier nei. Expert sa at de noen ganger kunne ha det på en kampanje, men da var det kun mot bestilling. De har det ikke utstilt lenger og ikke på lager. 0 Siter
Hansi25 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Det må være en liten stund siden, for jeg har spurt, og de sier nei. Expert sa at de noen ganger kunne ha det på en kampanje, men da var det kun mot bestilling. De har det ikke utstilt lenger og ikke på lager. http://www.elprice.no/Product/CategoryInfo.aspx?cid=5429 f.eks masse nettsteder. 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Det må være en liten stund siden, for jeg har spurt, og de sier nei. Expert sa at de noen ganger kunne ha det på en kampanje, men da var det kun mot bestilling. De har det ikke utstilt lenger og ikke på lager. Okei, du har visst rett. Men Expert Forus Ikea har vanlige på lager akkurat nå =) Du får bare følge med! 0 Siter
petter smart Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Var innom nettsidene til elkjøp og de har mange bilderørsTVer. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Var innom nettsidene til elkjøp og de har mange bilderørsTVer. Se der ja, de har det altså på nettet. Tusen takk for tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.