ekef Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Nå skriver jeg inn her bare forå få ut litt spenning og frustrasjon. Regner med at det er flere enn meg her som har det sånn. Jeg har vært glad i barn siden jeg var liten og har alltid drømt om en stor barneflokk. Nå har mannen min og jeg bestemt oss for å prøve å bli gravide, men jeg var litt overrasket over hvor mye konsentrasjon jeg bruker på å vente, lure, stresse og håpe. Eggløsningstestene viser litt tvetydige tegn - litt strek, men aldri helt lik kontrollstreken. Og vi har sex til alle tider sånn for sikkerhetskyld. Men nå har jeg plutselig fått en sånn mikroblødning som noen av dere snakker om. Litt sånn brunlig utflod. Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid jeg da - men dere mener at jeg kanskje kan være gravid likevel? Jeg venter ellers mensen om ca. en uke... ? Sukk. Det verste nesten er alle som lurer på om vi skal ha barn snart og blah..blah...blah... Det er nesten så jeg blir lei meg når de snakker om det. For jeg vil jo så inderlig gjerne være gravid! Og de minner meg jo bare på at jeg (kanskje) ikke er det. Uff...høres sikkert veldig sutrete ut nå. Jeg merker bare at jeg måtte pøse ut litt, og tenkte at dere sikkert forstår meg! Jeg innser at jeg bør roe helt ned - ellers vil vel ikke kroppen spille på lag med meg uansett. Jeg krysser fingre for alle dere der ute i hvert fall. Så får vi "holde sammen" til vi er gravide alle mann! Hehe! Vi snakkes! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239337-%C3%A5hjeg-blir-s%C3%A5-engstelig-av-%C3%A5-vente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det kan ha vært en festeblødning du har hatt, det kan ha vært noe annet. En strek er en strek... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239337-%C3%A5hjeg-blir-s%C3%A5-engstelig-av-%C3%A5-vente/#findComment-1847618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.