Gjest ny doler? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hva mener du med doler-lista? leste om en liste der en kunne skrive seg på,for å bli med på chat 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 leste om en liste der en kunne skrive seg på,for å bli med på chat Det er et chattested som heter Ranglere (eller noe sånt) som noen dolere bruker. Men jeg kjenner ikke weadressen, siden jeg ikke bruker det selv. Ellers så var det noen for en stund siden som oppfordret dolere om å legge ut msn-adresse på Meldinger-forumet, for å kunne chatte. Jeg tror det var trultemor. 0 Siter
Gjest ny doler? Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Det er et chattested som heter Ranglere (eller noe sånt) som noen dolere bruker. Men jeg kjenner ikke weadressen, siden jeg ikke bruker det selv. Ellers så var det noen for en stund siden som oppfordret dolere om å legge ut msn-adresse på Meldinger-forumet, for å kunne chatte. Jeg tror det var trultemor. tusen takk:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 tusen takk:) Hvis ikke rangleradressen har blitt forandret siden sist jeg var der for en del år siden, finner du den her: www.come.to/ranglere Tror jeg. Men jeg tror det er mange år siden det var dolere der. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hvis ikke rangleradressen har blitt forandret siden sist jeg var der for en del år siden, finner du den her: www.come.to/ranglere Tror jeg. Men jeg tror det er mange år siden det var dolere der. takk! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 tusen takk:) Jeg søkte litt, og fant den tråden på meldinger jeg snakket om: http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3173291 Du kan jo ta en titt, og se om det er noen du vil chatte med av de som har meldt seg der. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 tusen takk:) Jeg bomma på adressen. Forsøkte nå. www.welcome.to/ranglere, er den korrekte. Og så følger du linken som ligger der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.