Gjest en doler Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Samboeren skal møte noen venner, og jeg lurte på om jeg skal våge meg ut på pub alene? De skal møtes et godt stykke herfra så jeg gidder ikke ta to busser for å gå ut. Og om jeg går ut kan jeg ikke være så sein pga barnevakten. Ingen venner er ledige i kveld og jeg vil så gjerne ut... :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Det hadde i hvert fall ikke jeg hatt noen problemer med, så hvis jeg var deg hadde jeg klint til. 0 Siter
Gjest en doler Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Det hadde i hvert fall ikke jeg hatt noen problemer med, så hvis jeg var deg hadde jeg klint til. Jeg har gjort det før da jeg var singel, men nå føler jeg det kanskje blir litt "teit" siden jeg har samboer som også skal ut. "Han fester med venner og her sitter jeg alene", liksom. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har gjort det før da jeg var singel, men nå føler jeg det kanskje blir litt "teit" siden jeg har samboer som også skal ut. "Han fester med venner og her sitter jeg alene", liksom. Kommer jo an på hvor godt du trives i eget selskap. Hvis du synes det er "teit" kan du jo like godt drikke øl-ene hjemme. Har du lyst stikker du derimot ut. Det er ikke teit. Du blir sikkert ikke sittende alene hele kvelden uansett. 0 Siter
Gjest lillemor1 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har gjort det før da jeg var singel, men nå føler jeg det kanskje blir litt "teit" siden jeg har samboer som også skal ut. "Han fester med venner og her sitter jeg alene", liksom. Ikke tenk på det slik lille venn. Selv er vi også gift! Min kjære stikker ofte på pubben alene. Og det kan jeg finne på også. Du treffer altids noen å prate med SOm sagt de innenfor disken er koselige også 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hørtes stilig ut, syns jeg. Slå til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.