Gå til innhold

Sideways

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Hvordan er den filmen; god men litt kjedelig?

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Jeg likte den veldig godt!

Jeg har hørt at den er god men litt kjedelig ser du. Men jeg har lyst til å se den tror jeg (som om jeg ikke har nok jeg skal se...). :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har hørt at den er god men litt kjedelig ser du. Men jeg har lyst til å se den tror jeg (som om jeg ikke har nok jeg skal se...). :D

Du får den sikkert for en femtilapp rundt forbi, så det skader i hvert fall ikke å sjekke den ut. :)

hare1365380455
Skrevet

Du får den sikkert for en femtilapp rundt forbi, så det skader i hvert fall ikke å sjekke den ut. :)

Den kostet ikke mye ser jeg. 3£

*fornøyd*

Skrevet

Det er en kosefilm. Men sikkert ganske kjedelig for en 6-åring f.eks.

hare1365380455
Skrevet

Det er en kosefilm. Men sikkert ganske kjedelig for en 6-åring f.eks.

Kosefilm?

Skrevet

Kosefilm?

En koselig film...film man kan se på når man skal kose seg...i betydningen "ha det hyggelig"...ikke noe annet:D

hare1365380455
Skrevet

En koselig film...film man kan se på når man skal kose seg...i betydningen "ha det hyggelig"...ikke noe annet:D

Høres koselig ut!:)

hare1365380455
Skrevet

Ja, den er god men litt kjedelig.

Jeg har bestilt den så får jeg se...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...